Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er her flere som sliter me å finne mammaklær? jeg bruker str.xs og s tilvalig, å nå sliter jeg me å finne bukser som passer! flere i samme situasjon? evt.hvor kjøper dere buksene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synest de har helt greie bukser på lindex, dungeri bukser. Har kjøpt 2stk på salg der til 79kr pr stk. Også kjøpt en svart i tøy, trang helt ned til føttene,den er veldig god å ha på og fin :) Dungeribuksene er også trange helt ned til føttene.Jeg bruker ikke 5-600kr på mammabukser som jeg bare får brukt en liten periode. Så da er buksene på lindex ett godt alternativ for meg!:))

Skrevet

På Mummi i Danmark har de veldig mye fint til en rimelig penge. Kjøpte flere plagg til 200 kr per stk. Mener de har nettbutikk også. Tror nettsiden var www.mummi.dk

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du bor men jeg har handlet på Meg og Magen i Tønsberg. De har masse fint og billig. Damene som jobber der er utdannet jordmødre og barnepleiere, skikkelig koselig butikk og personale som kan anbefales sterkt.

Skrevet

jeg sliter også med å finne mammaklær!!!!!!!!

føler ikke at de har en dritt på h&m! bare joss! dongeribuksene kan ikke åpnes(knappen er bare til pynt jo!!) så man får dem ikke over hoftene( oss som er litt j.lo!!) måtte gå opp flere str. for å få den på over hoften, men da ble jo resten av buksen som en sæggebukse..såeh, noe som ikke stemmer der! min gravid-passform er på trynet! eller så er d hennes og maurits som tror at alle gravide er som Heidi Klum! Desverre så er ikke alle like heldige!

På carlings har de maaaaasse deilige topper som er store og løse=) samme på bik bok...men bukser, d er en aen sak,,

Skrevet

Det kan jeg tenke med, for jeg som er small - medium til vanlig må gå ned i str i mammatøy, for det er jo så stort. Så har sagt det flere ganger at det er synd på de som er ennå mindre enn meg.

Lite tips? Let alle steder der de ikke har mammaklær, let etter lange topper og gensere, er jo masse overalt og let etter bukser med bredt strikk i livet. Samme med skjørt med stretch i og deilige kjoler og tunikaer, evnt med tights under. Jeg bruker gjerne litt tøffe baggy jeans som går under magen med en lang topp over om jeg er på sånt humør. Vær kreativ, da finner du mye fine løsninger. Når høsten kommer og vi alle er store som berg, da er det værre, men da har jeg skjønt man bare får gjøre det beste ut av det man har for i hvertfall jeg har ingen sjanse til å føle meg bra da uansett;)hehe, men da er det jo ikke lenge igjen;)

Skrevet

Jeg har sliti mest med bukser, topper har jeg handlet overalt siden det er inn med tunikaer nå så er jo det greit nok, har handlet meg 2 mamma bukser på hm, lin bukser, de bor jeg i. jeansene der kan jeg bare glemme de passer bare ikke min kropp hvertfall. i går var jeg en tur på vero moda og kjøpte ei lin bukse til, de kan jeg anbefale!!! de er lave på livet så den ligger under magen og ettersom man gjerne i dag har lange topper er jo ikke det noe problem. de kostet 159 kr!!

Skrevet

Jeg har lest her inne tidligere at noen anbefaler Polarn og Pyret for mammabukser! De har visst små str og masse forskjellige modeller :-) Hvis du er heldig kan det også være at Zara har noe inne - de har hatt noen veldig kule bukser i små str, MEN problemet er at de blir veldig fort utplukka! Men hvis du har flaks så går det ihvertfall an å finne noe kult der :-)

Skrevet

Jeg syns det er utrolig lett å finne fine klær denne gangen! Moten er jo genialt laget for disse magene våre! Linbukser med strikk i livet, t-skjorter, tunikaer, kjoler osv med thigts under f.eks! Har shoppet masse jeg og føler jeg rimelig fresh i klesveien akkurat nå :-)

Sis jeg var gravid var det helt umulig å finne klær :-(

Skrevet

mammastørrelsene på hennes og maurits er langt i fra store !! de er SMÅ i str faktisk! jeg er liten! ( er 160cm og 62 kilo i uke 19, var 52 kilo før jeg ble gravid, og brukte 32 eller 25/26 i bukser!) går jeg på hennes og maurits for å kjøpe mammaklær føler jeg meg bare dritsvær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...