miss blithe Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde "bare" på småen kortermet body, bukse og sokker? Skulle tro det på de 3 forbipasserende mødrene jeg møtte i dag. Småen er 10 mnd og det er 21 grader her i dag. Må og nevnes at småen er veldig varmblodig.Hadde på han langermet body, strøpmebukse og bukse tidligere og da hylte og skreik han. Så til dere dømmende mødre: JEG vet hva som er best for MIN sønn så hold de dømmende blikkene og kommentarene for dere selv.
cherry coke Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hehehe...du SPØR jo i overskriften om du er en dårlig mor...Må nok forvente div svar da.
miss blithe Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Ja folk får tolke som de vil, men det var nok mens som et reorisk spørsmål.
Espoir Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg synes tvert imot ofte at folk kler alt for mye på barna sine. Ikke bry deg om blikk - de vet ingenting om din baby.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 nei vet du hva, om folk så på deg som må du jo bare drite i det! du kjenner gutten din best og vet hva som er best for ham. synes ikke han hørtes ut som han hadde for lite klær på seg. selv reagerre jeg mer på de som kler på ungene altfor masse. feks. ull lue og dress når det er knappe 20 grader og vind stille.
Ikkelektuell Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Heng en plakat rundt halsen hans: "Jeg er et varmblodig barn. Slutt å glo på mora mi."
miss blithe Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 Hehe den var ikke dum. Kanskje jeg skulle fått trykt det på en t skjorte eller noe..... Vet jo jeg ikke bør bry meg, men jeg blir så utrolig provosert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå