Gå til innhold

Sover bare 30 min omgangen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det akkurat på minutten omtrent!! Gjelder bare på dagtid da, om natten sover hun heldigvis i mange timer :) noen ganger er det nok for henne for hun våkner blid og fornøyd, men andre ganger så ser jeg på henne at hun trenger mer søvn enn den halvtimen. Eneste gangen hun sover lenge på dagen er på trilletur, men vogna MÅ være i bevegelse....Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det her også. Vår løsning ble å rugge på vogna når vi så at han begynte å våkne, så sovnet han igjen. Vi gjorde det i ca 14 dager, og det ble lengre og lengre soveøkter. Så nå sover han ca 1,5time om gangen.

Jeg følte i den perioden at alt handlet om når gutten skulle sove og at han skulle sove lenge. Jeg satt på en stol på verandaen og leste, mens han sov, så jeg var parat til å rugge på vogna hvis han begynte å våkne.

Jeg vet ikke om det vil funke for dere, men det gjorde det her. Og du må være forberedt på noen uker hvor dagene går med til vugging.

Skrevet

Sånn er det her også! er ferdig med første "rugge-uke" og nå kan hun sove 1 time. Men da er hun stortsett våken og vil ikke mer. skal fortsette en uke til, men blir det ikke bedre da, så får det bare være sånn. Hun er 5 mnd nå, Lykke til:)

Skrevet

Da må jeg kle på henne og legge henne ut hver gang hun skal sove da, men er kanskje verdt det :) Jeg pleier jo å gå en lang tur her dag, men kan ikke gå tur hver gang hun skal sove:/

Skrevet

sånn er det her og

vet flere som bare har halvtimes dupper, så de tar vel det de trenger av søvn..

Skrevet

Sånn har det vært her frem til 6 mnd. Jeg stresset ikke så mye med det, lot henne sove de halvtimene sine. Nå sover hun enkelte dager en lang lur på 2 timer, men ikke alltid, da blir det to halvtimer i stedet...

Hun sover 13 timer på natta, så hun trenger vel ikke allverden på dagtid..

Skrevet

jenta mi sover ogsaa lite omgangen, men sover mye lengere hvis det er veldig morkt der hun sover... kanskje jenta di ogsaa...

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...