nr2snart? Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 hei jeg skal på tidlig ultralyd og da fikk jeg beskjed om at det vil være innvendig. Hvordan er det? Hadde dere med barnefaren? Synes sånt er litt flaut, men er kanskje hyggelig for ham å være med?
tvillinger i oktober Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Jeg hadde barnefaren med på innvendig UL. Jeg fikk ett håndkle som jeg skulle ta rundt meg å når jeg satte meg i undersøkelse stolen så satt barnefaren ved siden av meg. De dekker deg veldig godt til. Men så syns ikke jeg sånt er flaut. Lykke til
Mummimamma;-) Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde med pappaen, og det var ikke noe flaut. Legen la et klede over lårene mine, og mannen min var mest opptatt av å se det fantastiske på skjermen. Ta på deg en litt lang tunika e.l. så slipper du å føle deg så naken. Ville absolutt tatt med barnefaren, dette er hans første møte med barnet og gjør kanskje at han blir mer engasjert.
lilletrollet Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Unnskyld meg, men han har vel sett deg "der nede" tidligere??? Jeg synes det er en selvfølge at han skal være med. Er jo like mye hans unge og opplevelse dette her.
Eline på vei med nummer to Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Han skal selvsagt være med... skjønner ikke at det skal være så flaut, han har jo lekt der nede selv opptil flere ganger
nr2snart? Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Takk for svar! Folk er forskjellige vet dere, det er ikke det at han skal se, men situasjonen i seg selv som jeg synes at er ubehagelig.
*Lucky _baby* Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, ja jeg skjønner deg godt. Synest det var litt ekkelt første gangen selv.. hehe, ikke på grunn av min kjære, men d var likosm litt rart når der var to til i tillegg.. men han står jo ved siden av deg og titter på skjermen, og ikke foran deg og stirrer inn der liksom, hehe:) Lykke til:) Og husk å slappe av , det er kjempekosli å se barnet på skjermen_
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 hadde også syntes at det hadde vært flaut. ville heller gått på UL v/12+0 da slik at man får utvendig;) og da ser man også mer. en mini-baby.
HappyVera81 Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Min samboer har vært med 2 ganger nå. Ble ikke dekt til, og det eneste stedet det var plass til han var rett foran. Men han stirret ikke, han var mest opptatt av å se på skjermen og kjempe mot tårene;-) Han sier selv at han er glad for å få være med, dette er den eneste måten foreløpig at han blir oppmerksom på hva som skjer. Det har fortsatt ikke gått opp for han som han sier. Skl på 3 UL på onsdag, blir nok innvendig den og, og sambo skl være med:-)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Eg hadde med faren på vaginal ul, og var litt spent, men som mange andre skriv blir ein vanlegvis godt tildekkt og det er det som skjer på skjermen som tar all merksemd. Det er utruleg moro å sjå!!
Nagilimia Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Dette måtte jeg bare svare på! Her i gården var det pappa som ble litt skeptisk... "Innvendig? Kan jeg være med da da? Ja, klart du kan Da ble han kjempe glad. De stikker ikke den staven så veldig langt opp så det er ikke så ekkelt. I tillegg må jeg si at jeg ble overraska over hvor baby, den var i uke 9. Trodde først det jeg måtte være lengre på vei. For den sparket og fektet og hoppet. Trodde det bare var en celleklump jeg, men en levende baby var det gitt! Kjempe glad jeg tok med pappa og vi fikk oppleve dette.
Gurine Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Jeg skjønner deg. Jeg kan også synes at sånt er litt flaut på en måte, enda jeg har to barn med sambo nå. Og så tenker jeg på hva sambo må tenke osv. Og at han skal se andre klå "nedi der" på "hans område" på en måte.. hehe.. Men jeg hadde nok tatt med sambo uansett. Det er jo hva som skjer på skjermen som er spennende. Og du vil kanskje føle deg enda mere naken under fødselen, og da skal vel pappan være med
babyborn08 Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 haha.... når jeg leste dette innlegget, tenkte jeg tilbake når vi på ul i uke 8.. sambo blei stående foran meg han.. Jeg bare skræva enda mer jeg:) :) :) synes det hele var en liten morsom situasjon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå