Gå til innhold

Hvor mye har dere fått gjort tills nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg på kjøp av babyting, vasking av klær og ordna ferdig alle ting till h*n kommer...

 

Hvor mange uker el. dager har dere igjen til termin og hva dere har fått gjort tills nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt e ganske så klappa og klart te oss :) Mangle bare brystpumpe! Har 50 daga igjen te termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 dager igjen. Vogna og møblene montert. Barnerommet er ferdig!!Tepper, sengetøy og klær vasket. Alt er vel på plass!! Liker å være tidlig ute. Bagen til sykehuset har jeg ikke pakket enda, men kommer til å gjøre det i løpet av uka.

 

eneste jeg mangler nå er tisselaken og impreginering til vogna! Og så er det å finne navnet da til lille jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting.. Har det travelt, så jeg får vente til det er permisjon tenker jeg:) Uke 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt opp vogga men ikke redd opp enda, holder på å vaske klær og ordner litt, har 34 dager igjen til termin og tar ting med ro enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er i orden nå. Hjemmelaget stellebord på badet, hjemmelaget hengevugge på soverommet vårt, hjemmelaget vugge (21 år gammel) i stua, vogna er på plass, klærne vi har kjøpt er vasket og lagt i kommoden de skal ligge i. Vi har gulpekluter, vaskekluter, dyne, sengetøy og tisselaken. Myggnettet er også i hus.

Jeg er 33+1 i dag, så har ikke pakket noen bag enda. Litt usikker på når jeg kommer til å gjøre det, men det blir vel ikke så altfor lenge til tenker jeg =)

Navnet er også i boks, uansett om det blir gutt eller jente =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste er klart og på plass.

Mangler bare småting, som sikkert ikke haster med det samme... eller kanskje det gjør det...uten at jeg vet helt sikkert.

 

Liker å ha kontroll og orden på alt, ellers så stresser jeg meg bare opp.

Føler at jeg nå kan slappe av og nyte siste tiden:)

 

Har 38 dager igjen c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 39 ifølge mens-termin, og uke 36 ifølge UL, og ettersom førstemann kom 2 uker før UL-termin har jeg vært klar leeeenge nå:-)

 

Men jeg merker at jeg stresser mindre med slikt nå enn sist, for noe småtteri gjenstår fortsatt. Har ikke henta madrassen til vugga enda, men det haster ikke. Skal kjøpe et par laken til, nye flaskesmokker og en pakke ferdig-NAN til krisesituasjoner. Har også planer om å kjøpe vippestol og en bæresele, men det haster heller ikke.

 

Resten er klart og sykehusbagen er stort sett ferdigpakket, så nå kan tuppa bare komme snart synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uke 33+2, og det meste er klart her.

 

Holder på å male vugga, så det tar litt tid for det er et "puttle" arbeid uten like (angrer litt på at jeg startet på det, for nå må jeg jo gjøre ferdig....). Sykehusbagen er mer eller mindre klar, vogna står klar, babykurv i stua, stellebordet er klart med alt av potions and lotions, klær er handlet inn, vasket og på plass og det er vel ingen som kan lese ut fra dette at jeg håper å føde litt før termin....hehe.

 

Men vi har ei jente på 3,5 år hjemme, så det har vært lite å kjøpe inn til lillegutt i magen, og da var jo det meste i hus fra før av, så ikke så mye å gjøre i stand. I tillegg har jeg vært sykemeldt i 3 måneder nå, så jeg har hatt veldig god tid til å gjøre i stand.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har alt klart bortsett fra at jeg ikke har skrudd sammen lekegrinden enda, men det haster ikke.

Har forresten heller ikke pakket sykehus bagen til meg selv, men stresser ikke med det.

Vi bor 2 min unna sykehuset, så har god tid når evt. fødselen setter i gang.

 

Gleder oss så inderlig mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...