Lotta med novembergutt Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Her er kriteriene jeg stiller: Ikke for stor og klumpete Helst ikke for lav Det skal gå ann å feste kalesjen Åpningen skal være mot den som triller Den skal være pen Den skal være like god på grus/skogsvei, som på asfalt Tja ... det var vel det! Jeg har null peiling på vogner, og vet ikke engang forskjellen på kombi og duo. Men jeg venter altså et vinterbarn, og jeg bor i 3 etage, så enten bør vognen være veldig lett, eller så må det gå ann å enkelt ta løs bagen og bære baby opp i den. Noen forslag?
Snupi27 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 tja... hehe.. vi har hvertfall roma basson vogn.. veldig fornøyd.. vi har duovogn (duovogn følger med en sportsdel du klikker på når du er ferdig med bagen, kombivognen er alt i et. du setter bagen oppi sportsdelen..) den finnes i flere forskjellige farger. veldig god på både asfalt og grus den er med åpning mot den som triller sportsdelen kan du bruke begge veier (fra og mot den som triller) jeg syns den er peeeen =p hehe bagen er ganske stor men det er vel egentlig bra når du skal ha babyen på vinterstid? jeg får plass til voksipose oppi den..! det er med bærestropper på sidene så du kan klikke av bagen og bære den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå