tayni Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 jeg har fått masse vann i kroppen. hender og føtter ser helt jævelig ut for å være ærlig. men ikke nok med det. fingrene mine sover. altså det prikker i de hele tiden. nå har de prikket og vært helt visne i 1 uke konstant. er kjempe ekkelt. så tenkte jeg kanskje at nåler kan hjelpe. noen som har/hatt samme problemet og kan gi meg noen tips?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Min søster var kjempeplaget med at hendene dovnet bort pga vann. Hun fikk skinner for å ha på hendene. Brukte de hele dagen (unntatt når hun var på do) slik at hun skulle kunne fungere nogenlunde normalt. Hør med jordmor eller legen om ikke du kan få det!
2 Gullunger Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ja dette har jeg også. Hadde det i forrige svangerskap også. Et styr å få på seg mascara, og å holde bestikket når man skal spise.... Det kalles karpal tunel syndrom og er en vanlig greie når man er gravid, gir seg som regel kort tid etter fødselen. Jeg går til modningsakkupunktur og hun setter nåler mot de "visne" hendene mine også - det hjelper litt, men jeg er ikke helt kvitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå