lene p Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 jeg får gå tilbake til "bli gravid".tok en test i dag og det var bare et veldig svakt kryss der.og nå er det nesten 1 uke siden IKM skulle vært her.så da skulle krysset vært tydligere.:(tok 4 CB tester tirs,ons,tors og fredag sist uke og alle var positive.den digitale sto det gravid på..men da var det nok ikke min tur denne gangen heller måtte bare få det ut!!
Mummimamma;-) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Er du sikker? På graviditetstester er vel et kryss lik positiv test? Har du blødd?
lene p Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 ja kryss er positivt.men siden det er så svakt. nei har ikke blødd noenting.jeg var på legevakta i går ettermiddag,og de tok en test der,og den var negativ.(det var ikke morgen urin)derfor har jeg mista litt troa på det.tenker at jeg har sikkert bare innbildt meg alle symptomer.men kan liksom ikke helt skjønne hvorfor mensen ikke kommer.den er alltid regemessig. blir rar i hodet av det her.!!!!skal til gu/ul på onsdag ,og da får jeg jo vite mer.
Line m 3 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Tror det er ganske vanlig at testene hos legene viser negativt så tidlig fordi di bruker billige tester. Det har jeg ihvertfall sett i en god del innlegg her. Et kryss er et kryss uansett om det er svakt eller ikke, og har du fått 4 positive tester på 1 uke, så er det nok ikke noen tvil. Husk at det er tidlig enda, og konsentrasjonen av Hcg i urinen ikke er så stor, men den øker jo for annenhver dag. Tror du kan ta det helt med ro, jeg Men fortell hvordan det går på onsdag da, og lykke til!
lene p Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 tusen takk for svaret!!!!! da får jeg bare håpe!!!!!
Emo girl Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 jeg hadde også et veldig svakt kryss på min test... trodde først den var negativ, men jeg er gravid jeg:) det står på bruksanvisningen at selv et veldig svakt kryss betyr gravid, så du er nok det.
WPW Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hei!! jeg tror du er gravid jeg. Hadde bare svakt kryss de første gangene selv. Det er bare det at man ikke tror det når det er enselv... Man tror man skal hoppe glad rundt, men så gjør man ikke det likevel fordi man ikke tror det faktisk stemmer. Men jeg tror altså at du er gravid:)
lene p Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 jeg begynte å blø i gårkveld,og har nå mistet 4 ganger:(( skulle ikke vært lov!!!!! så takk for meg.
Nina_J Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Nei, det skulle ikke vært lov... Noen er uheldigvis mer disponert for å miste enn andre, så jeg får bare ønske deg lykke til og bedre hell neste gang!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Ville bare si at æ vet så altfor godt kordan du har d!!! Håpe at ting vil ordne sæ for dæ og husk å prate masse me dem rundt dæ om du har behov for d!! Hos mæ satt spira tilslutt på 9`ende forsøk, så du ska se at neste gang så klamrer dn sæ fast!!! Goklæm te dæ!! Å husk, man må aldri gi opp!!
2 x gull Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Huffameg, jeg blir lei meg på deres vegne, dere som opplever å miste og miste. Det må være så frustrerende og sårt. Man håper jo og tror og vil så gjerne. Krysser fingrene for dere og sett i gang med neste, skal se at den sitter snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå