Gå til innhold

Bruker dere strømpebukse på barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere er ute? Begynnre jo å bli ganske varmt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... Men det har jeg nesten ikke gjort i vinter heller da.. Veldig varm gutt her! ;)

Skrevet

Ja har på strømpebukse og body. Har du ungen naken ute? Man trenger jo ikke ha på en masse over strømpebuksen om det er det du tror.

Skrevet

Jeg bruker også strømpebukse og body under klærne ennå. Tenkte å gå over til kortermet body nå... Er litt skummel luft uten for disse små ennå...Litt kaldt drag i lufta...bortsett fra midt i solveggen.

Skrevet

Trenger ikke være spydig

Bare lurte på hva andre har, syns det er greit at ungen har litt fine klær på seg om en går tur og han skal opp en tur. Bruker alltid å ha bukse og en fin genser på han om vi skal f.eks gå tur, for deretter å gå på kafè. Har ikke masse fine klær for å la han kun bruke body og strømpebukse.

Skrevet

Når vi er ute og Emilie ligger i vogna har hun bare på seg bomull body og stømpebukse på deg under dyna. har også på seg ei tynn bomullslue... hun er kjempe godt å varm... 7 uker!!!

Men som tobarnsmamma sier er det "skummelt" ute på denne tiden...

Skrevet

Bruker strømpebukse og body og jakke når vi er ute på tur. Eller bukse, body og jakke.

Litt teit uttrykk med skummel luft. Er det 18 grader og sol så er det 18 grader og sol..... Vi kler etter temperatur, luft og vind....ikke kalender.

Skrevet

nå i det siste som det har vært så varmt her så har vi brukt strømpebukse, bukse og body.. noen ganger en tynn genser over der igjen.

de sier man skal ha et klesplagg ekstra enn det du har på deg selv.. =)

Skrevet

Sist uke var det så varmt, hadde på henne bomullsbody, bukse og ulljakke utenpå, samt tynn ulllue. Så et tynt ullstrikketeppe over. Hun ble så varm! Måtte ta av ulljakka og bare legge ullteppet såvidt over beina.

Jeg kan ikke bruke den regelen om å ha på henne ett mer plagg enn jeg har, da svetter hun som bare det (jeg går med ullgenser hele året), må gå ut i fra faren som stort sett går med t-skjorte...

Så her er det enten bukse eller strømpebukse, aldeles ikke begge deler i denne temperaturen.

Skrevet

Bruker hvis det er kaldt, men ikke nå lenger.

Har vel hatt det på frem til for et par ukers tid siden da våren kom for fullt her. Har en varm gutt så om jeg har strømpebukse på han nå kan jeg nesten ikke ha noe ant...

Skrevet

Kan vel være både myte og forskjellig fra baby til baby. Noen babyer er varme...så da skal man vel ikke ha ekstra klær på fordi det er "regel" for noen sier det??

Min hs sier at jeg skal kle babyen min som jeg kler meg selv....og jeg bruker IKKE strømpebukse under buksa i 18 grader og sol.... I tillegg har han dyne eller teppe over seg. Får jo være måte på også da...

Skrevet

Akkurat nå ligger snuppa ute på terassen med body, strømpebukse, ullsokker og en tynn bomullsjakke. Over seg har hun et helseteppe.

Skrevet

Slutta vel med det i mars. når det er sånn ca 6-7 grader slutter jeg med det.

Skrevet

Ja. 6 varmegrader er ikke all verden.

Skrevet

...forklare litt...min tidligere strømpebuksebruker er jo fire år og derfor en aktiv type. Blir vel anderledes for vogn-sittende-skapninger. Min lille på to uker har ikke rukket å få på strømpebukse ennå.

Skrevet

Jeg bruker kun strømpebukse under kjole, eller om hun har korte bukser. Har ikke brukt strømpebukse i vinter, det gjorde jeg heller ikke da eldste var baby.

Skrevet

Bare et sprøsmål til dere som ikke bruker strømpebukse.. Antar at dere da har på sokker, men får dere de til å sitte?? Synes det er for varmt med strumpebukse nå, særlig med bukse i tillegg, men jeg får ikke sokkene til å sitte... Hun sparker eller drar de av med en gang, og jeg har prøvd mange ulike typer (H&M, Cubus, Lindex).. Kan noen anbefale gode sokker?

Skrevet

Bruker ikke strømpebukse, men hvis det er litt kjølig ute så har han på seg en tykkere bukse når vi er ute og kjører tur, evt. et teppe over seg i bilstolen! I vogna så varierer jeg med dyne, helseteppe, ullpledd osv..

Har også stort sett brukt bare en jakke over bodyen også.

Skrevet

Papaya13

Vi har samme problem her...sparker av seg sokkene. Men, funnet noen sokker på H&M som er geniale...de kan brettes ut som "knestrømper".....de sitter kjempe godt på gutten min....stort sett hvertfall.

Skrevet

Min gutt sluttet jeg å bruke strømpebukse på i forrige uke. Han bor omtrent i vogne i voksiposen sin, og DER er det godt og varmt der. Han har på seg body, bukse og genser om han har kortermet body, og lue og jakke når vi er ute. Men idag måtte jeg ta av ham jakka, for han ble så varm at han fikk ikke sove.

Og er enig me noen tidliger at det er litt skummel luft ennå, for det er et kaldt drag under den herlig varme sola, så jeg synes det er vanskelig å kle meg selv, jeg. Så da er det ihvertfall vanskelig å kle en baby,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...