Gå til innhold

ang. navn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vet ikke kjønnet på den lille i magen, men står litt bom fast på jentenavnene;P guttenavn er ingen problem, hehe.. (tror det er en liten gutt her inne selv.)

lista mi på jentenavn er til nå:

Leah Malene

Mia Sofie

Leah Emilie

Ariel

Mariell

litt sukkersøte navn med andre ord, hehe.. noen som har forslag til hva jeg kan føye på? greit å litt å gruble på fram mot fødselen, hehe. :) liker ikke veldig gammeldagse navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Live, Tale, Thea og Ane feks kan du jo kombinere med flere av de navnene du har...

Skrevet

Thea er fint, men har ei veninne som heter det. De andre navnene er ikke helt min smak, litt for spesielle, men takk for svar;)

Skrevet

Synne

Mille

Aurora

Julie

Amalie

Skrevet

Adele

Leana

Fredrikke

Elah

Skrevet

Oi du har ganske lik liste som meg selv..

har både mia, sofia, leah, emilie på lista..de to andre vi har er Sienna og Eline :) Eneste navnet på lista de jeg ikke liker er Mariell..det er helt greit, men kjenner ei som heter det..

eller er det en del andre navn som er fine, som ikke er aktuelle for oss

ada, tuva, tale, tilde, vilde, nora, celine, alexandra.. det var de jeg kom på i farta..sukkersøte og fine navn..

Skrevet

så morro da, hehe;) takk for tips! det e virkelig vanskelig, når man skal ta hensyn til hva andre veninner sine barn heter osv..;) vi kommer nok fram til en konklusjon uansett. er lenge igjen, hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...