Gå til innhold

Flere som er litt misfornøyde med NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte nå for å høre hva som skjer hvis jeg blir gravid igjen nå snart, mens jeg fortsatt er i mammaperm. Da får jeg bare til svar at foreldrepenger/mammaperm teller som jobb. Men jeg har jo noen mnd mellom permen er over, og en evt ny fødsel. Da sier ho at hvis jeg sykmelder meg så går det bra?!? Prøver å si at man ikke kan sykmelde seg hvis man ikke er syk! Nei det var sant, men da fikk jeg heller la være å bli gravid! Er det mulig, sier jeg bare! Dette er bare et av maaange idiotiske svar jeg har fått derfra. For ikke å snakke om at ingen egentlig kan svare på noe som helst, så hvis man snakker med 3 forskjellige mennesker om samme ting, så får man 3 forskjellige svar. Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon her.. Flere som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at det går ann - ikke rart folk sykemelder seg lett i graviditeten når både nav og leger oppfordrer til det.....

Skrevet

Nemlig...

Skrevet

Nav kan du få gratis av meg.de har ikke gjort annet enn å balle det til for oss fra dag 1!!Også har de ELENDIG kundeservice..jeg er så lei av å snakke med grinete folk, bli satt over.de sier de mangler opplysninger, selvom vi har sendt inn tusen ting...men vi får sakkemed ulike personer hvergang somtydeligvis ikke kommuniserer med hverandre.dette har vært så slitsomt.Jeg ble sykemeldt rett før og etter fødsel, pga brakk benet.da måtte pappaem være hjemme og hjelpe meg med babyen siden jeg gikk på krykker...Men det var et rot uten like.kjenner jeg blir helt opprørt av å snakke om det.Men JA, det er flere som er misfornøyde med hele dritt NAV!!!!!

Skrevet

Jeg har vært inne og lest, men klarte ikke helt å forstå hva som gjaldt i vår situasjon, derfor ringte jeg inn. Det må da være lov?

Skrevet

Jeg har forresten ikke lest dette.. Jeg leste på nav sine sider, bare det som står om foreldrepenger der. Tusen takk for linken!

Skrevet

Jeg HATER Nav, de behandler alle som misbrukere isteden for å være til hjelp og støtte. Kjenner jeg blir kvalm hver gang jeg må sende inn et skjema til dem pga så negative erfaringer. Har en lang liste med feil de har gjort, søknader forsvinner, de roter vekk papirer, skifter saksbehandlere uten å gi beskjed så utbetalinger plutselig stopper opp etc. etc. helt mislykket system spør du meg. Nå er det blitt sånn at jeg klarer meg med det lille jeg har isteden for å søke om stønader jeg har krav på fordi jeg simpelthen ikke orker alt styret. Ganske ille at det skal være sånn :(

Skrevet

Ja! Her ville de ikke kompensere for tariffestet 1/2 ekstralønn i desember. Fikk ikke medhold i klagen, men de sender automatisk oppover i systemet. Og to hakk opp fikk jeg medhold i at de har brukt feil grunnlag.

Så nektet de å ta utgangspunkt i lønnsregulativet. Måtte ha lønnslipper. Ikke skjønner jeg hvordan de skal regne det ut. For hadde ikke ferie og har slik sett tjent mer enn jeg krevde. Samtidig har lønnsnivået økt og jeg har gått opp et par lønnstrinn i de 12mnd.

Klaget i begynnelsen av oktober og har fortsatt ikke sett noen ekstrapenger! Skulle tro det var sin egen lomme de skulle punge ut av. Jeg vil jo bare ha kompensert den inntekten jeg taper fordi jeg har fått ett barn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...