BarnNr.4 :) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Sliter skikkelig med å få førerkortet Å jeg trenger det så innmari!! Har ei datter på 3 år som går i bhg, og så har jeg ei lita jente til på 2mnd Å hver dag jenta mi skal hentes fra bhg, må jeg enten ringe mamma eller pappa.. for sambo jobber til 4 hver dag, og har en times kjøring fra jobb... å når han kommer hjem er jo bhg stengt, så jeg må alltid få noen til å hente henne.. off.. blir så frustrert:( Jeg greier kjøringen veldig bra, men teorien som er problemet.. har tatt den ca 8-9 ganger nå, men stryker hver gang... jeg leser å leser.. hjeeelp!!
(0_o) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Huffda, kjedelig å stryke på teorien... Hvis du har dysleksi eller konsentrasjonsproblemer så kan du søke om å få ta teorien muntlig. Det gjorde en i familien min etter å ha strøket sikkert 10 ganger. Så fikk han prøven muntlig og da gikk det bra ) Hør med de på biltilsynet om hvilke muligheter du har! Dessuten finnes det masse tester på nettet hvor du kan øve deg og som du får beskjed om hva du må lese mer på osv. Hvis du studerer disse testene grundig så sitter det til slutt! Du finner de ved å google litt. Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå