RockMyWorld Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor klarer jeg ikke gå med disse? Bestiller akk likt som de vanlige linsene, men allikevel blir de slørete liksom. Går det over etter en stund? noen med erfaring.?
Aibell Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hmm, det har jeg ikke vært bevisst på, men jeg vet jo at verden blir veldig hvit når jeg tar dem av, så det må jo være en prossess andre veien og. Øynene skal jo klare å justere seg ganske raskt, tror jeg. Hvor lenge har du prøvd da?
RockMyWorld Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Hadde de på i to timer i dag, da var jeg helt svimmel etterpå:-) Har prøvd noen andre tidligere også, og det var sånn da og...
mamman til to gutter Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Du ser antagelig litt av fargen når du har de på, da blir det rart. Enten så har du store pupiller sånn at fargen går innenfor, eller så sitter linsene litt skjevt på øyet ditt og det trenger ikke bety noe når du bruker vanlige linser, mens når det er farge på dem kommer fargen også skjevt på og litt foran pupillen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå