Gå til innhold

middag i dag da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet mange hater slike tråder..men jeg digger de, skriver middagslister etter disse trådene jeg:) masse gode tips:)

vi skal ha taco i dag vi:) bruker svinekjøttdeig for å få den pittelitt sunnere...er så lenge siden vi har hatt det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha "form" vi. Er vel noe vi har snekra sammen selv. Tar karbonadedeig, bacon og løk og steker det, blander det så med kokt makaroni og har det i en ildfast form. Har potetmos over og ost på toppen og gratinerer det på 200 grader i ca 20 min. Gjerne med salat til.

Skrevet

Kjøttpudding med løksaus og grønnsaker til.

Skrevet

Lapskaus her :-)

Skrevet

Jeg liker også middagstrådene! ;-) I dag har jeg invitert jentene over på tapas - 2 typer kjøttboller, 1 med hvitløk, chili og basilikum, og 1 med cottage cheese (hadde litt kjøttdeig jeg skulle ha brukt opp serru), stekt asparges, potetbåter, salat, tomat- og rødløksalat, aioli, salsa og nanbrød (vet ikke helt om nanbrød passer helt, men det er nå det jeg har i fryseren da;-D ) Mmmmm, gleder seg....

Skrevet

jeg liker middagstrådene også:-) I dag blir det grilling ute i det fine været:-) Hamburgere og pølser hvis sambo har klart å huske to ting he he

Skrevet

den skal jeg prøve en dag...hørtes godt ut!

her blir det tuna salat :) deilig i det fine været. pluss jeg får vegitarianer besøk til middag!

Skrevet

idag skal vi til søsteren min og sambo hennes og spise laks! ;)

Skrevet

I dag har jeg tatt ut noen pitabrød, så da blir den nok fylt opp med litt forskjellig. Jeg kunne tenkt meg kalkun-falukorv, hvitløksdressing, litt ost og kanskje litt ris og mais. (har aldri prøvd det, men det frister nå)

Skrevet

Liker disse trådene jeg også :=)

I dag blir det woket grønnsaker ( broccoli,paprika,champignon,løk)

steker kalkunkorv og har villris til.

Skrevet

siden sambo er i nordsjøen så blir det noe enkelt som fløtegratinertepoteter og salat, orker ikke å stresse med noe skikkelig middag;)

Skrevet

Her blir det innbakte tacodingser (calzone) med kjøttdeig, mais og løk inni og en god salat til.... :o)

Skrevet

Hadde tenkt å ha fiskegryte (frossen sak).

Men siden grillværet plutselig slo til nå, så blir det pølse/lompe/brød/potetsalat i stedet ;-)) Så får vi leve sunt på gråværsdagene i stedet :-D

Skrevet

falukorv med potet, stekt løk og kokte grønnsaker.

Enkelt og greit :-)

Skrevet

Fiskepudding, poteter og gulrotstuing :)

Skrevet

Lasagne blir det i dag:)

Skrevet

kjøttboller og potetmos :P gidder ikke lage noe avansert..

Skrevet

Her blir det hjemmelagde kjøttkaker med mais,erter og gulrøtter i. (Lunch kaker)poteter og fløtesaus.

Skrevet

Grønsakssuppe med melboller og kjøtt...gøtt!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Tror vi bestiller sushi i dag.

Skrevet

Pannekaker

Skrevet

hjemmelaga kjøttpudding og grsaker

poteter og hemmelaga brun sos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...