Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Må krysse av på noen spm, bl.a om arb.giver forskutterer sykepenger. Er det vanlig at arb.giver gjør det?
Gjest -<<- Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Tja. Mine tre arbeidsgivere gjør det alle sammen, men hvor utbredt det er vet jeg egentlig ikke. Finnes uansett dem som ikke gjør det, så du må nok spørre arbeidsgiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå