sorlandet Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har nå vært syk i 2,5 uker, og holder på å kjede vettet av meg! For ikke å snakke om alle tankene om alt som skulle vært gjort på jobben... Har vært borte så mye nå. Først var jeg i begravelse til min bestemor, så fikk jenta mi vannkopper Var på jobb en halv dag, før jeg ble syk. Kraftig influensa med feber og forkjølelse i tillegg. Helt slått ut i 1,5 uker. Gikk på jobb igjen mandag til onsdag i forrige uke, og reiste på tur til Danmark torsdag til lørdag. På vei hjem igjen ble jeg bare verre og verre i forkjølelsen, og det verket i hals, ører og lunger. Trodde jeg fikk alle betennelser som går an å få. Legevakt igår. Heldigvis ikke noe alvorlig, men kraftig luftveisinfeksjon. Føler meg helt utslått! Har mistet stemmen, og må ta det helt med ro. Svetter som en gris bare jeg beveger meg rundt i huset. Orker ikke å ligge mer pga bekkenplager og vondt i ryggen... Er sykemeldt til og med torsdag. Tror aldri jeg har vært så dårlig så lenge før. Flere som har opplevd at man blir sykere når man er gravid?
simba>>>3gutter Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Ja har hatt lungebetennelse, halsbetennelse og bihulebetennelse. Første gang i mitt 33 årlige liv som jeg har hatt lungebetennelse, gikk sm i fem og en halv uke pga den. Jobbet så i to mnd før bekknet sa takk for seg. Har 4 uker igjen og gleder meg til å bli ferdig med denne magen. Hihihihi
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 jeg har aldri hatt bihulebetennelse i hele mitt liv men de 3 siste ukene har jeg hatt det. 2.gang igår og det sa PANG... lå og gråt i 3 timer i smerter igår fordi det verket så mye at jeg følte halve ansiktet mitt var hovent og idag har jeg fått hosten tilbake også siden jeg ikke har hatt noen plager i svangerskapet så måtte jeg liksom bli så syk av noe annet istedet
jh80 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 ja... Trodde egentlig man fikk bedre imunforsvar når man var gravid, virket sånn de to andre gangene. Denne gangen har det gått i ett siden desember. Fra den ene forkjølelsen til den andre, med div. småting i tillegg innimellom. Akuratt ferdig med streptokokker. Hater å være syk ja
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Gjett om. Har hatt omgangsjuka 4 runder. 2 runder med halsbetennelse og går rundt konstant tett i nesen....
daniel i magen Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 jeg er heldigvis ikke den eneste ser jeg.dette svangerskapet har vært tøft.er i uke 31+6 nå.starta med den evinelige morgenkvalmen.da den ga deg ble det to uker med influensa.deretter ble det bekkenløsning.så forkjøla igjen.og nå til slutt er det medisin kur for bronkitt. gleder meg veldig til lillegutt kommer ut om en 7 ukers tid. er det bare jeg eller er dere andre lengre syk når dere går gravid? god bedring til hele gjengen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå