heisand? Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 hvordan er dagene deres? med amming og stell? trilletur i butikken med begge? noe hjelp å få av mannen?
mama twins :) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Her er det mange gode og mange dårlige dager. Det går helt fint å trille dem på butikken i vogna, men å slippe de løs er et mareritt. Da kan jeg ikke være alene. Vi bor i et rolig strøk, så vi bruker å gå på tur i gata, og det er en utfordring nok. Men jeg tenker at det vil bli lettere å ha dem med til byen alene hvis vi øver litt først.. Vi får se hvordan det går. Det er egentlig fint lite hjelp å få fra min mann. Han sliter ræva av seg på jobb (driver eget bilverksted) og jeg sliter min hjemme.. Men nå har ungene begynt hos dagmamma, så da kan jeg slappe av litt. Hadde nettopp min første dag hjemme alene i forrige uka da jeg var forkjølet. Jeg sovnet med en gang folkene var ute av døra, og skulle såvidt klare å vokne da det ble på tide å hente dem igjen. Men så har jeg vel nesten 2 år med søvnmangel å ta igjen.. Hvordan er det for deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå