Heaven har født::) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 og fikk termin 14 des,så jeg er 8+1. Var tvillinger igjen,men den fant de ikke hjerteslag på
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Oi... Så trist. Så det er bare en som lever...?
Heaven har født::) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 ja, rart og vondt å tenke på. men må vel være glad til at en lever hvertfall....
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Oiii... Hvordan regner de med å håndtere det da? Satse på at kroppen ordner opp selv?
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Sikkert en rar opplevelse. Glad for den ene ungen og trist for den andre.. Mamman min pleier å si "da var det ikke meningen" også tror hun det med hele sitt hjerte. Syns det er mye trøst i det, selv om det ikke gjør ting noe annerledes..
Heaven har født::) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 De regner med at den blir absorbert av kroppen etterhvert. Får ekstra oppfølging pga 4 tidligere sa, tidligere blodpropp, morkakeløsning ved fødsel nr 1 og pga dette da. Rar følelse dette ja, sorg og glede hånd i hånd...
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Uff, så leit=( Håper den som er igjen vokser seg stor og sterk. Håper du får en baby til jul i år, bedre julegave finnes vel ikke? ;-)
Mammarama=) Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Huff kan tenke meg gleden er delt=( Du må ha lykke til videre i svangerskapet..Jeg har to venniner som har hatt tvillinger der den ene har dødd på et tidlig stadium,og den andre har vært frisk og sterk.. Har du tvillinger fra før???
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 huff da.. må være trist. håper den gjenværende vil klare seg bra da. :)
Heaven har født::) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2008 Jepp. Takk alle sammen. Har tvillinger på 9 år fra før, og ei lita snuppe født i aug 07. Men er jo tross alt glad for at det er en som lever hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå