har4barn Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Etter to MA det siste året, har dette svangerskapet vært slitsomt og fylt med redsel. Har nesten fortrengt at jeg har vært gravid av redsel for å gå rett i kjelleren igjen. Etter ¨å ha karret meg på jobb den siste måneden, skjønte jeg at nå var det nok, så jeg fikk time til legen i dag for å få en ukes sykemelding. Der tok hun seg god tid (kjenner historien min). Fikk to uker til å hente meg inn på. Deretter spurte hun om vi skulle prøve å finne hjertelyden. Jeg var veldig usikker, for jeg var så redd for at hun ikke skulle finne den, og i morgen er det ul likevel. Tok likevel sjansen, og etter litt leting fant vi de nydelige slagene. Da kom gråten... Er så letta!!! Satser på at ingenting er galt med spiren nå... I tillegg kom det brev om fast ansettelse i posten i dag, så i dag feirer jeg dobbelt!!!!!!!
Lille lykke:) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Så fint å høre!!! Jeg mista sist jeg også, i uke 11... og har det som deg...klarer ikke glede meg, er sikker på at noe er galt denne gangen også, og prøver til tider å fortrenge at jeg har en spire i magen. Er 7+3 i dag.. de fleste symptomene er blitt borte..noe som skremmer meg:( hvor langt er du på vei? Gratulerer med fast jobb også...og lykke til på ul i morgen:) klem
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 ÅÅÅ, så fantastisk:-) Jeg fortrenger jo også på en måte at jeg er gravid..liker ikke å snakke om det pga plutselig vil det kanskje være over igjen..men i dag har jeg vært på ul og jeg var så nervøs enda det bare er litt over en uke siden jeg var sist..følte meg som en idiot, for jeg klarte jo ikke å holde tårene tilbake og klarte nesten ikke å svare på det gynekologen spurte om for jeg hadde så store problemer med å holde tilbake alle følelsene som ville frem. Huff...men det var en fantastisk følelse å se spiren på skjermen!! spiren hadde vokst en hel masse på halvannen uke!! og den var super aktiv, den sprelte og snurret rundt inni der:-) Er så lettet, men det er enda noen uker til jeg klarer å puste lettet ut. Skal på ny ul om 4 uker. Lykke til i morgen, utrolig godt at du nå vet at du vil få se en herlig krabat i full aktivitet inni der:-) Klem:-)
Mummimamma;-) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 For en god dag! Gled deg videre over livet i magen og trygghet i fast jobb!
har4barn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Takk, alle sammen! Des.mamma: JEg er 11+4 nå, så hvis alt ser bra ut i morgen, tror jeg at jeg senker skuldrene mange hakk. Mistet i MA i uke 14 i fjor (ble ikke oppdaget før i uke 18 på ul), men velger å tro at dette er et engangstilfelle i mitt liv. Aug-mamma: så herlig at alt fortsatt ser bra ut. Jeg tror aldri jeg kommer til å glede meg til en ul igjen - uansett når i sv.skapet det er. Spenning og redsel vil vel heller være framtredende, men det er ingenting mot resultatet:). Vi snakkes!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå