M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har blødd noen par dråper friskt blod på lørdag, og i går en dråpe brunlig.. I dag skal jeg til legen og få henvisning til ul. Er 7+6 i dag. Er så redd:-( Gravid symptomene mine er blitt svakere, og jeg har egentlig en dårlig magefølelse:-( Håper inderlig jeg tar feil og at alt er bra... Hva tror dere? Trenger sårt noen svar.. Drar til legen om en time..
lilletrollet Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Kan bare være en sprukket blodåre. Hvis du har hatt samleie en av de siste dagene er det ganske vanlig at en blodåre sprekker og kan gi små til moderate blødninger. Blødde selv til langt inn i andre trimester første gang jeg var gravid. Lykke til og ikke gi opp håpet.
KuleMageIgjen Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Det hørtes ikke ut som du blødde så mye så det er helt sikkert ingenting farlig.. Håper at alt ordner seg og at du finner ut at alt er fint
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Tusen takk dere to! Nei jeg blødde ikke mye, og første gangen var RETT etter samleie...
scoobydo Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Høres ut som det kan da komme etter samleie.. det brunlige var nok rester fra den blødningen du hadde på lørdag! Tror ikke du skal bekymre deg så mye for det.. skal se du får se et hjerte som blinker på UL! Lykke til
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 ÅÅÅÅÅ jaaaaa jeg håper du har rett!!!!!!! Tusen takk:-)
scoobydo Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Håper du får UL kjapt... Har hatt en MA selv.. vet de kan være forskjellige men jeg hadde MYE brunaktig utflod og blødde mye de dagene før fosteret døde! Små blødninger og brunaktig utflod er faktisk veldig normalt! Og spesielt rett etter samleie... Så kos deg med magen din
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 Tusen tusen takk og i lige måde!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Hei vennen! Huff, det var leit å se at du også må igjennom dette! Jeg ville bare si at jeg tenker på deg, og sender noen varme tanker til deg og lillespiregull =) Satser på at alt er bare bra, og at du uansett får et raskt svar! Om det er til noen hjelp/ trøst, så har jeg småblødd litt til og fra siden uke 5 og frem til nå, snart i uke 12. Gynekologen min sier at det skyldes lettblødende livmorhals, og selv om det er ekkelt, er det ikke farlig for fosteret. Håper det er det samme hos deg! Må oppdatere hvordan det går da vennen! (Forresten svart deg på tråden for en stund siden, men ikke sikkert du har sett det?) Gode klemmer til deg fra meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå