Gjest Trollbundet Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Det er 6 dager siden EL.I dag har jeg vært så kvalm.Det kom så brått,akurat da jeg skulle ha koppene i oppvaskmaskina..:s Kastet noen gamle middagsrester.. For tidlig vis det er graviditet som er grunnen?? Det kan jo være noe som går,eller at jeg kansje har luft i magen,det er typisk meg å bli kvalm vis jeg har luft i magen( Det kjennes ikke ut som jeg har luft i magen,men det er det ikke alltid det har gjort før en stund etter).Eller det kan være at jeg er premenstruell,jeg har lest man kan bli kvalm da!
har4barn Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Som alt annet i svangerskapet, er kvalmen også forskjellig fra kvinne til kvinne (og svangerskap til svangerskap). Noen får den tidlig, mens andre aldri får den. Jeg kjente ingen ting før nesten 7 uker. ER nesten 12 uker nå, men sliter fortsatt når jeg blir sliten.
Gjest Trollbundet Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Men 6 dager etter EL liksom..Det høres vel litt rart ut..Jeg trodde ikke man fikk symptomer før etter at egget hadde festet seg.
tvillinger i oktober Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg var 4 uker gravid da jeg ble kvalm,i dag er jeg 17+6 og er fortsatt kvalm til tider. Så der varierer veldig fra kvinne til kvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå