en av hver Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Jeg er gravid, ingen tvil om det. Positiv test fredag for litt over en uke siden. Testen tok jeg fordi jeg var litt kvalm og begynte å kjenne ømhet i puppene. Mandagen før, altså fem dager før testen, fikk jeg det jeg trodde var min første menstruasjon etter at jeg slutta på pilla. Men blødde bare litt den dagen (ikke ordentlig rødt engang). Husker ikke når jeg slutta på pilla, det var i mars en gang, tror mot slutten. Jeg har tenker at jeg er i uke fem nå, at blødningen var en sånn implantasjonsblødning da egget festa seg, og det er vel ca seks dager etter befruktning. Stemmer dette tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå