Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er gravid, ingen tvil om det. Positiv test fredag for litt over en uke siden. Testen tok jeg fordi jeg var litt kvalm og begynte å kjenne ømhet i puppene. Mandagen før, altså fem dager før testen, fikk jeg det jeg trodde var min første menstruasjon etter at jeg slutta på pilla. Men blødde bare litt den dagen (ikke ordentlig rødt engang). Husker ikke når jeg slutta på pilla, det var i mars en gang, tror mot slutten. Jeg har tenker at jeg er i uke fem nå, at blødningen var en sånn implantasjonsblødning da egget festa seg, og det er vel ca seks dager etter befruktning. Stemmer dette tror dere?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...