Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Ikke forskrekket i negativ forstand. Heller ekstemt overrasket. Du ser jo faktisk rimelig uskyldig ut. Jeg så for meg pila og luten som tvillingsøstre, begge med dress og slips og med et værbitt, strengt utseende. og så ser du ut som uskylden selv. Det blir litt skuffende egentlig, som når du først leser boka og deretter ser filmen. Du skal ikke se sånn ut. Nå håper jeg bare luten lever opp til mine forventninger, ellers er det skuffedag for meg.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Du får komme og se, jeg har nyplanta balkong og hvitvin på kjøl og det er tjue varmegrader...
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kommer! Planteinspeksjon og hvitvin så koser jeg meg glugg og gløgg ihjæl! Men da må jeg vel muligens ta tog og fly? Du får bestille fint vær til i morgen da, for jeg tror jaggu ikke jeg rekker over fjellet i løpet av dagen. (for jeg har vel rett? Du bor på feil side av fjellet?)
Gjest -<<- Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Om det kan være til trøst så har jeg klipt av alt håret for tida, gikk med slips senest i går og er sur nok til å skremme vannet av enhver i dag. Men du har nok rett i at luten er streng. Og klinbar.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Nja, jeg bor på en side av fjellet i hvert fall, den kjennes stort sett riktig ut herfra. Finværet sies å skulle vare og bare bli enda finere, så den er i boks.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Den rette siden er den som er nærmest stor-havet. Jeg kommer.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Det var da inderlig bra. Du kan ikke slutte å leve opp til mine forventninger ved å legge ut bilder av deg selv iført englehår og good girl-smil. Har du klina med luten?
Gjest -<<- Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Nei, men jeg kjenner klinbar når jeg ser'e. Eller leser det eller hva det nå måtte være. KaMa er også ytterst klinbar, så har du et alternativ på hver side av fjellene om du skulle kjenne trangen.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Takk for tips. Siden jeg tross alt er invitert på hvitvin og planteinspeksjon får jeg sjekke ut klinefaktoren også. Nå får jeg vel ikke komme allikevel.
KaMa Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Meg er det jo bildet av på profilen, så ikke så hemmelig hvor klinbar jeg er. Men jeg skriver gjerne under på at Luten er klinbar. Kan vi kline alle sammen? Gruppeklining? ..eh, eller jeg vet ikke helt. Ga meg assosiasjoner til mye spytt, slev, tunger og neser..
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er med på gruppeklining. Det store problemet er min innbilning (herregud, hvordan skrives det???) om at pila og luten er tvillinger. Vil ikke være med på innavl heller, ække det straffbart da?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Det er statistisk sett dårlig avlsbetingelser for ettkjønna klining i vakum.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Trodde dere to overgikk vitenskapen på det meste jeg, lut?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Ikke veit jeg - jeg er bare sur, aggressiv (og slett ikke passivt), inneslutta, utmeldt, forbanna, allergistygg og bitter som ville helvete, så jeg ser ikke egentlig noen grunn til at jeg skal avles på uansett.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 Nå må du ikke være så streng luten :-) (Selv om det er akkurat det jeg ser for meg du er - streng altså. Ikke alt det andre=) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå