BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Nå som sola skinner over Oslo klarer jeg nesten ikke å vente!! Gleder meg sånn til å ut og trille, til å kose med den lille og kle ham i alle de fine klærne vi har fått/ kjøpt. Bare en mnd igjen nå...
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Vett du det gjør jeg og:-) Har 18 dager igjen, ønsker bare å få 17 mai over så kan h*n bare komme;-) Vi venter nr 3 og hvet ikke kjønnet og bare det kjenner jeg gjør det litt spesielt. Gleder meg til å hilse på nurket, la barna hilse på og bli kjent.....Kjenner sommerfuglene i magen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå