Chat29 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Var på ul i uke 18. Ser at det er flere mål som "skal" registreres. Jeg fikk bare registrert hodediameteren. Ikke femur eller hode til hale eller magediameter. Er det vanlig å ikke få flere mål eller burde det være mulighet for en ny ul? Tenkte jeg skulle høre med jordmor neste kontroll. Fint med synspunkter.
LivetErEnLek Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Det var da merkelig.... De tar alle disse målene for å komme frem til en termin og da synes jeg det virker litt rart at de har regnet seg frem til dine ene og alene på hodediameteren. Men hvor langt på vei er du nå da? Hvis det har gått for lang tid,(over uke 20) vil de uansett ikke sette en ny termin da fosterene vokser så ulikt etter dette. Om det er grunnlag for ny ul, vet jeg ærlig talt ikke...
Chat29 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Ja syntes og det var merkelig....er i uke 20+6 i dag da. Hvis de andre målene ble tatt ble d i allefall ikke skrevet ned etterpå. Men tror kanskje terminen kan fastsettes etter bare hodemål. Krabaten vår var så aktiv under ul så tror kanskje d var derfor. Men vet ikke...ønsker likevel ny ul hvis mulig...
<3 mine søte små<3 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 da jeg var på min første ul i uke 18.. viste det seg at jeg ikke var mer en 16 uker på vei.. i følge målene osv. Gyn sa at jeg skulle komme til bake etter 4 uker, for å være helt sikker på termin, og kjønn.. så jeg får 2 ul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå