*Minnie Mus* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har ikke vært flink til det før, men begynte for to mnd siden med tran og sanasol og det går over all forventning!!
Mamsen87 :) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Nei.. Men han får sanasol. Helsesøster sa det gikk helt fint siden han ikke ville ha tran. Så det har han fått fra han var 3mndr
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Han får biovit eller sanasol, fikk tran i 1 uke, gikk deretter over til d-vitamin dråper når han var baby. Når han ble 1 år begynte vi med biovit og sanasol.
CiljaS Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Ja gir tran. Sluttet med sanasol da sanasol selv informerte om at barn under 3 år ikke skal ha sanasol pga de kunstige søtningsstoffene.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 ja, d får han hver dag. fikk d-dråper før, men nå som han er 16 mnd er d tran m sitronsmak.
(0_o) Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 ja, jeg blander det i grøten og det går ned på høykant slemme mamma, lure han på den måten... ;o)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Tran hver dag fra unnfangelse 4 ukers pause etter fødsel så pån igjen =0)Jeg er nesten aldri syk etter jeg startet med en slurk om dagen 4 år siden, ikke jentene så jeg har stor tro på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå