Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hvordan behandler man det? Kan man kjøpe noe respetfritt på apoteket, eller må man til legen? Tror det er det jeg har, presset så hardt under fødsel (fikk en stjernekikker) og var nok da de kom. Merker ikke noe til det til vanlig, kun når jeg er på do og presser, da virker det liksom som om anus vrenger seg, og jeg må dytte ting inn og på plass igjen....
KaMa Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Spis mye fiber, drikk mye vann og vær i bevegelse. Svisker funker for å løse opp magen. For guds skyld ikke press når du er på do. Pressing gjør bare hemoridene verre. Ellers har de x antall preparater på apoteket, det er ikke flaut å spørre. Fryktelig, fryktelig vanlig at man får hemorider under graviditet, og spesielt etter fødsel. Er det ikke vondt, så kan du vente til de går over av seg selv. Husk bare å spise sånn at du ikke får hard mage, og drikk mye vann. Og beveg deg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå