Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Han er 3 år, og som alle i den alderen er han både observant og nysgjerrig. Min mor, altså hans mormor bruker å passe han de dagene han av en eller annen grunn ikke kan i barnehagen. Hun har som de fleste damer på 60, hår i nesa. Ikke er hun så flink til å fjerne de heller, men det skulle hun visst ønske sist gutten var der. Denne dagen lå hun på sofaen og slappet av, med han sittende oppå seg. Hvorpå han utbryter: "Oæææ, mormor! Du har en edderkopp i nesa! Hehe.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jupp. Har kjøpt seg nestetrimmer nå, kunne hun fortelle:-)
mamma-til-2-jenter Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Haha... Ikke glem å skrive det ned! Jeg har også en: Mannen min skulle lage middag en dag som vi ventet besøk av mamma og pappa (jeg var på jobb). Han skulle lage toro pølsegryte, 2 pakker, og jeg glemte selvfølgelig å si at han måtte redusere væskemengden ved 2 poser. Da jeg kom hjem, sier han at "Den ble visst litt tynn, den gryta", og vi fleiper litt rundt dette vi voksne (Mobber han litt). Så kommer 3åringen inn, å utbryter LYKKELIG: "Åhhh! Tomatsuppe med pølser i ! " Hehe.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Haha, jippi, TOMATSUPPE!!:-) Samme bestemor, mistet kaffekoppen i gulvet. Og samme barnebarn utbryter: Åneeei, MORMOR! Nå må du si faen! -Kanskje ikke fullt så mye å le av men... *kniiis*
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Tantenungen min gikk rundt i barnehagen og sa "mamma er på bordell!" når mamman og pappan var på hotelltur..
mamma-til-2-jenter Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Hahaha! Kom på en til. Jeg var på et kurs i Oslo her for en stund siden, og var borte fra morgen til kveld. Det er det sjelden jeg er. Mannen min var hjemme med barna som hadde vannkopper. Det gikk ei stund ut på dagen før jeg fikk gitt lyd fra meg til de hjemme, vi er av typen som meldes/ringes flere ganger daglig. Dagen etter sier dattera mi (4år) plutselig: "Pappa sa : du har visst glemt at du har en mann og du har visst glemt at du har 2 barn!" Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå