Zitro Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Altså da tenker jeg på vanlige venner som er på dib, hvor du veit hvem den personen bak nicket er? Har ei venninne som er mye her inne... hun veit ikke at jeg veit hva nicket hennes er. Og jeg merker at hun fremstår som 2 forskjellige personer i virkeligheten og her inne... I virkeligheten skal hun fremstå som vellykket og at de aldri har noen problemer i samlivet og slik, mens her inne legger hun ut om hvor lat gubber er og sånt... Lurer på om flere gjør sånn her inne?
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 eg kjenner ei. men hun er lik her inne som hun er til vanlig..
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ja, kjenner 4-5 stykker herfra IRL. De har jeg møtt på dib-treff da. Koselige jenter både her og IRL=)
Mamsen87 :) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Ja, bestevenninna mi er her inne Men hun har ikke en annen "personlighet" her inne som i virkeligheten..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Zitara: Synes du ikke det hadde vært litt merkelig om hun la ut i det vide å det brede om alt til folk hun møter da? Vi vil vel alle fremstå så ordentlige som mulige. Og DIB er jo en perfekt plass og få ut litt steam. Håper venninna di tar hintet og skifter nick. Er ikke noe gøy å bli fulgt med av noen som sitter på sidelinken og danner seg meninger om en.
Zitro Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Her snakker vi ikke om å si alt til folk hun møter, men til oss venninner. Vi har vært venner i 20 år, og må si det sårer litt at hun tydeligvis føler at hun ikke kan fortelle sannheten til meg. Hva er man tjent med å fremstå som perfekt bestandig da??? Og faktisk så håper jeg selv at hun bytter nick snart pga jeg synes det er ubehagelig å se nicket henners og unngår derfor å gå inn på innlegg hun har postet.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kjenner flere her inne. Synes de fremstår likt her og i virkeligheten, men de vet jo at jeg vet ... og jeg vet at de vet ... om du skjønner. Nickene våre er ikke hemmelige for hverandre så kanskje det begrenser en litt?
Slalotte Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Ja to stk.. Bestevenninna mi og ei jeg kjenner via eksen..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Hun kan ikke stole mye på venninnene sine da. Om du synes det er så ubehagelig, får du fortelle enne at du vet nicket hennes da, så hun får mulighet til å bytte.
blond Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Ikke som jeg vet om, nei. De jeg kjente identiteten til bruker ikke lenger dib. Det som er bra med nettfora er at man kan dele sider ved seg selv som man ellers ikke deler med andre.
Northernlights Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kjenner noen få personlig,og de er ikke annerledes her enn det jeg kjenner dem som,iallefall.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Kjenner flere her inne ja.. Noen mer aktive enn andre..
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 kjenner flere her inne i rl. de er som jeg kjenner dem her inne også.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 Ja besteveninnen min, men ho vet ikke at jeg vet nicket hennes.Og ho er helt den samme som irl.
LivetErEnLek Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Vi er ikke akkurat venner, men ei som er inngift i familien er her inne, ett ganske kjent nick også. Men hun vet ikke at jeg vet av den enkle grunn at jeg selv vil være så anonym som mulig. Hadde dannet meg ett bilde av dette nicket før jeg fikk vite hvem hun er, og det stemmer overhodet ikke med det menneske jeg kjenner irl. Holder meg langt unna trådene hennes, synes det er ubehaglig å vite for mye jeg......
Koseklompen Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 Vet hvem ei er her ja, men kan ikke akkurat kalle hun for venn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå