Gå til innhold

Edderkoppdreper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater edderkopper, hadde den feite digre stygge edderkoppen i stua nå! Åh, får helt noia!! Fant et middel på nettet som heter Masta kill som jeg tenkte jeg skulle prøve i kampen mot styggdommen.Noen som har prøvd dette middelet? Eller har noe effektivt å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårspray fungerer veldig bra :)

Skrevet

Fang den i et plass og skyv et litt hardt papir/papp under. Så kan du kaste den ut vinduet :):):)

Skrevet

får frysninger av å lese! skulle og visst om noe effektivt mot edderkopper.. hårspray bruker lang tid på å virke, så tusler de rundt der og man får mer og mer noia. Glass og papir funger dårlig når man ikke tør gå nærmere en to meter! skrekk og gru. Har nok en smule fobi her jeg, gruer meg til å vaske klær i kjelleren i hele sommer.

Skrevet

Jeg hater mygg og knott, så jeg ønsker edderkoppene velkommen. Ingen små fluer i heimen her nei ;-)

Skrevet

Jeg er faktisk så feig at jeg kan finne på å sette over en kopp og vente til mannen kommer hjem... :( Eventuelt lar jeg være å gå inn i rommet der dyret er, og må jeg inn der, så løper jeg inn og ut... Føler meg skikkelig teit, men hva skal en stakkar gjøre da??

En mulighet er å støvsuge dem opp, ofte så "knertes" de da på vei inn i støvsugeren, men det er i alle fall ekkelt!!

Skrevet

typen og jeg hater edderkopper.. og vi investerte i RADAR MAURSPRAY.. den er mot maur og andre SMÅKRYP.. men funker kjempebra mot scwære edderkopper.. spray dyret, lukk døra, og evt andre kryp dør i samme slengen.. men bør ikke brukes rundt dyr, så hold de unna. foreslår og at dere lufter godt ut, og lar mannen spraye med den.. lukter død og dæven.. blæh.. men fungerer kjempebra!

Skrevet

Hehe, jeg også får HELT angst av edderkopper og andre krypende smådyr.. blir somregel til at mannen min kverker dem, han bruker bare papir "enkelt og greit" og kaster i do etterpå.. grøss... jeg vet ikke hvor mange ganger jeg skyller ned ekstra før jeg tør å sette meg på do etterpå:-o

Alikevel synes jeg litt synd på at de blir drept også... Hehe, ikke lett å bli klok på meg!

Skrevet

noe som heter 810 er svært effektivt.... Der du sprayer det kommer det ikke edderkopper på laaaang tid. Dem dauer fort og når du sprayer det på...

Skrevet

Jeg ble og tipset om 810 forleden dag - skal visst være megaeffektivt. Fåes på Jernia, tror jeg.

Skrevet

bikkja vår dreiv å snuste og lekte litt rundt i gangen her om dage, gikk bort for å se hva det var hun dreiv med, og trur du ikke at det var verdens største edderkopp der, så sikkert øya på den og (har en tendens til å overdrive når det gjelder edderkopper, men den var SVÆR) fikk jo helt noia, løp rundt her i stua og så vel ut som en tulling, sambo var ikke hjemme så måtte få nabon inn hit for å drepe den...hehe...har litt fobi trur jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...