Gå til innhold

hvor mye sjokkolade spiser dere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere sier at dere har spist masse? jeg kan godt sette til livs ei 200gr + litt til...å etter ei stunn er jeg klar for en runde til....tror jeg må feile noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har du meg og... Og jeg gjør det helst hver dag. Men jeg har innsett at jeg har et problem også.

Skrevet

å takk at ikke jeg er den eneste...jeg prøver å beherske mg i ukedagene men,når fredagen kommer er det bare å få trykkt i tryne,helst med begge hennene..er nesten pinlig å besøke folk,sitter jo nesten oppi sjokkelade skåla..

Skrevet

Jeg har rekord på 600 gram på en dag. Da hadde til og med jeg fått nok, men 200 gram om dagen er ikke noe problem, selv om jeg forsøker å beherske meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...