Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 når dere sier at dere har spist masse? jeg kan godt sette til livs ei 200gr + litt til...å etter ei stunn er jeg klar for en runde til....tror jeg må feile noe....
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Der har du meg og... Og jeg gjør det helst hver dag. Men jeg har innsett at jeg har et problem også.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 å takk at ikke jeg er den eneste...jeg prøver å beherske mg i ukedagene men,når fredagen kommer er det bare å få trykkt i tryne,helst med begge hennene..er nesten pinlig å besøke folk,sitter jo nesten oppi sjokkelade skåla..
___ Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har rekord på 600 gram på en dag. Da hadde til og med jeg fått nok, men 200 gram om dagen er ikke noe problem, selv om jeg forsøker å beherske meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå