Mersa og gutta <3 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Dette lurer jeg på om!! "No water" sa de som la gulvet vårt....vel det er litt vanskelig, har foreløbig bare brukt rent varmt vann, brukt gulvklut som er bare litt fuktig.... Grønnsåpe er vist fyfy!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Helt ærlig?! Jeg har sluttet å bruke såpe. Jeg bruker biiiittelitt saliakk i vannet, og ikke noe mer. det blir "spor" av moppen etter grønnsåpa, og det ser jo ut som jeg har vasket i skittent vann. Så det er mitt tips!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har også sluttet med grønnsåpe siden den lager sånne "spor". Nå har jeg brukt bittelitt ajax og synes at den fungerer mye bedre på gulvet mitt. Hender også jeg har i en prikk med salmiakk. Bruker jo ikke mye vann da, siden det helst ikke skal vaskes med så mye vann. Men en liten dråpe eller 2 føler jeg at jeg må ha ellers blir det ikke rent. Men vrir opp moppen godt slik at den kun er fuktig og ikke våt.
tøffereentoget Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 da har jeg testet ut og vasket gulvene her. med bitte litt salmiakk og lite vann på moppen! funker kjempe bra! nå ser jo gulvene rene ut. og jeg slipper disse stripene... Tusen takk!!! :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har brukt kun vann eller litt zalo i, men det er fordi at jeg har endel belegg på gulvet etter at de vi kjøpte leiligheten av har vasket med grønsåpe som har lagt igjen belegg. Zalo er jo slipemiddel i og tar det bort. Ellers kun vann, veldig lite. Bruker du mopp er et godt tips å tørke den i sentrifugen, eller i et håndkle så den er neeeesten helt tørr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå