3barnsmamma<3 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 I dette svangerskapet har jeg ikke daglig kvalme. Jeg kan få kvalmefornemmelser, og noen ganger skal det lite til før jeg brekker meg, men den er ikke konstant. Noen dager føler jeg meg helt fin, og noen dager er helt forferdelig. Jeg føler alt er tungt. det er tungt å puste, og det er akkurat som om en svær ball ligger i mellomgolvet å stenger for alt. jeg kan gå å være sulten hele tiden, og bli stappmett ved bare en liten bit av brødskiva. Men det verste er det at det er så innmari tungt alt sammen. Tungt å puste. Blir sliten bare av å ligge på sofan å konsentrere meg om å puste... Er det flere som har det slik??
3barnsmamma<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2008 dytter, og nevner samtidig at jeg er 8+4 på vei
Gjest yrild Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hei :-) Jeg er også "bare" uggen, men veldig anpusten ja... jobber med barn og idag lekte vi bjørnen sover...PHUH! Verdens dårligste kondis plutselig... kunne ikke synge fulle linjer andre gangen... og jeg som var i god form... men må innrømme at uggenheten har trukket meg bort fra trening i tre uker nå, så det har vel ikke hjulpet det heller ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå