Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 og slike sider, og syns dere det er greit? jeg er ikke så ekstremt sjalu av meg men har litt problemer med å stole på folk, har blitt skikkeli lurt av tidligere kjærster... mannen min er på en sann side, og har flere bilder av seg og dattra si og bilen og slike ting, men ikke av meg og der står ingen ting om meg heller eller at han har sambo.... han vet at jeg ikke liker det, men er der likevel... er det bare meg eller har han veldig lite respekt for meg??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hvis man har vanskelig for å stole på noen så er slike nettsider til stor irritasjon. Finnes jo så mye dritt der ute!
Slalotte Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Tror ikke du skal legge så mye i det.. Har du kanskje tenkt på at han gjør det for å irritere deg litt.. Mange menn som syns det er morsomt å se at dama blir sjalu.. Samboern min har ikke noe på nettby eller facebook, men jeg har det.. Han blir ikke sjalu i det hele tatt.. hvis han hadde blitt det så hadde jeg ikke følt han respekterte meg.. Kanskje du burde se det litt fra han sin side også..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Ja, det har han,og det har jeg og. Har til dags dato ikke sett på nettbyprofilen hans,fordi det ikke bryr meg. Vi er ikke venner der engang. Han har ingen bilder av meg på facebook,kun jenta vår, noe jeg synes er veldig greit,da jeg ikke liker at folk legger ut bilder av meg uten min tillatelse. Det står også at han er in a relationship with ............ Står det på facebooken til gubben din at han er singel da? For da virker det egentlig som han er ute etter flørting, etc, og det hadde jeg ikke funnet meg i nei. Og når han vet at du ikke liker det,synes jeg han skal respektere det hvis du synes det er så ille. Man gjør ikke noe man vet at partneren ikke liker,særlig hvis man har snakket om det,så ja,jeg synes han er veldig respektløs overfor deg og dine ønsker.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 jeg forstår folk som er på slike sider når dem har venner og familie som bor langt unna eller man ikke har kontakt med... med det har ikke han, det er venner som bor rett rundt han.. hva er da så spennende med slike sider? hadde sikkert ikke hatt noe problem med det viss han var open om det og fortalte meg i ny å ne hva som skjedde der inne, men han snur bort dataen slik at ingen kan se hva han gjør på å jeg fikk vite tilfeldig med ei vennine at han var på den sida, han har tidligere fortalt meg at slike sider er bare tull, så det er derfor jeg reagerer, men kunne ønske jeg ikke følte så sterkt som jeg føler om dette......
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 jeg vet ikke om det står om han er singel eller ikke, har aldri fått sett sida.........
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 min er ike det og glad er jeg for det....tror ike jeg hadde likt det så godt nei..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Hvis du oppretter en profil selv, så kan du se så og si alt han driver med der inne..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Ja vi har begge profil både på nettby og facebook, og det står både på hans og min profil at vi har samboer
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 jeg er så mye imot slike sider at hadde jeg gjort det så hadde han vist at det bare var for å sjekke ut hva han driver med, og da hadde han blitt drit sur... vi har diskutert slike sider flere ganger.. en gang hadde jeg en profil på ei slik side (ikke den han er på no) å la igjen noen meldinger til han, å da ble han sur, sa at jeg bare gjor det for å spionere på han........
Delirium Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Han er på facebook ja, og det er helt greit. Profilen hans begynner jo med å proklamere meg som hans forlovede. Dessuten snakker han jo bare med folk han allerede kjenner...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Ja, han er på facebook, det er jeg og. Og som over her så står det jo øverst på siden der at han er forlovet med meg. Han har ikke så mye bilder, det er helt greit. Han kommer fra Sverige, så for han er det en flott måte og holde kontakt med vennene sine på. Var litt sånn småsjalu i begynnelsen når det strømmet på "ukjente" damer fra Sverige som jeg aldri hadde hilst på eller møtt. Men, han er her med meg og han skriver jo ikke med noen av dem så det bryr meg ikke egentlig.
shimonie Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 vi har begge profiler på både Nettby og Facebook. men er jeg som "administrerer" dem da hehe. han er sjelden inne på dem. men jeg blir absolutt ikke sjalu når jeg ser at noen nye jenter adder han, de er jo bare gamle venninner av han. det står at vi er sammen på sidene våre og. så folk sender oss ikke meldninger osv for å sjekke oss opp hehe. vi legger i tillegg ut bilder av småtten der, og det er veldig hyggelig å se at kameratene/venninnene hans legger igjen hilsener til han der=) ang. siden til samboeren din så syns jeg det er litt merkelig at han ikke skriver noe om deg... det burde jo være naturlig å skrive om! om det har noe med lite respekt for deg å gjøre kan jeg ikke svare på. spør han hva grunnen er kanskje? får håpe det ordner seg for dere!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Ingen av dem. Var så tøff i trynet og han skulle ihvertfall ikke på facebook. Men nå innrømmer han at han er litt nysgjerrig,men er fast bestemt på og ikke lage profil der. Mest pga at han og en kamerat er sammen om dette og ingen av de kan gi seg. Hehe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Herlighet, ALLE er jo på facebook. Tenk å bli sjalu på sånt, er jo som å prøve å nekte han å ha venner det. Nettby er ganske harmløst det også.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Facebook er helt ok, begge har profil der. Og vet jo at en får venner fra fortiden, men er absolutt ikke sjalu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå