Gå til innhold

halveis i dag og jeg har like flat mage:( *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg halveis og jeg har like flat mage, kjenner at hun er der inne men ingen som ser på meg i det hele tatt at jeg er gravid:/

vil jo at det skal syntes snart, om morgene så ser man fortsatt hoftebeina, og jeg er ikke syklig tynn på noen måte!

Noen andre som også har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 17 og merker ingen forskjell. Har noe flesk og slapp hud etter forrige svangerskap. Men veier mindre enn forrige gang. Har gått ned 2 kilo i stedet for opp, og lite skjer. Kjenner heller ikke liv, men vet at UL i uke 12 viste sprellende krabat. Må vente 2 uker til før neste UL.

Skrevet

hei! jeg har fått mage, men det er den siste uka at den har blitt skikkelig synlig. er 18+2. om morgenen er det nesten ingenting, men utover dagen kommer den etterhvert som jeg spiser;) ei bekjent av meg som er 5 mnd på vei har nesten ingenting. og ei i familien som er gravid har samme som meg ca og er 2 mnd lengre enn meg på vei, hehe.. så det er så forskjellig;)

Skrevet

Skjønner godt at du lengter etter noe synlig bevis på at du er gravid, men tro meg, det kommer en dag da du bare lengter etter at magen skal bli flat igjen, så mitt råd, er å nyte det så lenge det varer ;-)

Skrevet

Ja jeg vil vel si jeg nyter det, har ikke fortalt det på jobben engang så ingen som ser noe som helst, men er jo veldig koslig når man først er gravid at folk kan se det:):)

Skrevet

Magen min har kommet de siste 2 ukene.

Før det kunne ikke folk se at jeg var gravid...

Er 25+6 nå så vil si den kom sent.

Bare å smøre seg med tålmodighet.Er så koselig at det endelig synes ordentlig:-)

Skrevet

Jeg er 21+6 i dag og har termin 19.sept. Magen min er kommet som et skudd de to siste ukene her nå. Så folk som ikke har visst at jeg har vært gravid på jobb for eksempel bare sperrer opp øynene nå. Litt arti det hehe....så....den kommer nok....må få høre fra deg om et par uker ;0)

Skrevet

Er 19+5 og så godt som like flat. Ser hoftebeina, utan at eg er spesielt tynn eg heller (177cm og startvekt 67kg+/-). Litt kjipt, men ok også, for eg har heller ikkje sagt noko på jobben - går og ventar på at vikariatet mitt kanskje skal bli fast stilling før eg "avslører noko".

Skrevet

Gratulerer! Jeg er skikkelig missunnelig. Har stor mage 18+6. MÅTTE ty til mammabukser i uke 12. Har så mye fostervann. Skjønner at du ønsker deg større mage, men tenk på fordelene. Er ikke moro å høre hvod diger jeg er, og hvordan skal du klare å gå på slutten osv... Forrige gang ble til og med mammagenserene for små to mnd før fødsel og jeg hadde skikkelig ryggproblemer, strekkmerker fra 4cm over navelen, helt ned og rundt magen, og all den ekstra huden er det nesten umulig å bli kvitt igjen. Etterpå er du sikkert glaf for at magen ikke kom tidligere.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg er i uke 16 og ser bare ut som om jeg har lagt på meg rundt magen...ingen som kan se at jeg er gravid, ser bare ut som jeg har spist litt mye pølser hehe:-)

Var veldig tynn før graviditeten så du ser jeg har en mage..men ikke nødvendigvis en baby inni!

Men med første barnet så viste ikke magen min før uke 26-27...folk kunne ikke se på meg at jeg var gravid før 6 mnd...!

Magen din kommer den, men vet hvordan det er og vente...samtidig så er jeg veldig glad jeg er "liten"....ganske deilig mot slutten...jeg kunne foreks jogge i 8mnd:-)

Skrevet

min første graviditet så fikk jeg ikke mage før etter 20-21 uker, gikk ned masse pga kvalme og ble faktisk tynnere og.

men føk opp 22kg tilsammen forde;0)

Og denne gangen fikk jeg mage allerede uke 10. helt individuelt, men forstår at du savner magen snart,.

lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...