Novemberbolle Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Ok, nå har jeg søren meg ringt den dumme helsestasjonen seks ganger, og INGEN tar telefonen!!! Er dette vanlig praksis hos dere også eller? Jeg har vært innom to andre helsestasjoner i byen her før, men har aldri hatt samme problem. Ikke nok med det, de har jo søren meg ikke timer før langt ut i juni heller.. Snakk om å ta folk på alvor gitt.
Isalita Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg skulle egentlig på min første jordmortime i dag. Jeg ringte helsestasjonen i januar og fikk time nå i mai(!!!), altså var det 4 mnd å vente, så jeg har tatt de første kontrollene hos fastlegen min, Før helga fikk jeg brev om at de dessverre måtte utsette timen min, og om JEG kunne ringe DEM etter den 14.(fjortende???)mai. Du kan tro jeg er fornøyd.. Så nå skal jeg til legen igjen, men må komme til en vikarlege. Fantastisk. Grr...
Novemberbolle Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Huff ja, da føler du deg veldig viktig liksom... Tro det eller ei, men jeg ringte godt over tyve ganger tilslutt. Da gav jeg opp, og ringte til en annen hs her i byen, og lurte på om de hadde en mailadresse eller et annet nummer dit... Da sa hun at sekretæren på helsestasjonen min var syk. Jaha, synd det. Men hva med å legge til en telefonsvarer, slik at folk skjønner det!? Så hadde jeg pluss mange andre sluppet å brukt tid på å ringe utallige ganger... Nei, helsestasjonstilbudet i Trondheim er elendig! Vurderer sterkt å klage, for dette er søren meg ikke første gang. Usj, blir ikke bedre når man er proppfull av hormoner heller da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå