Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 er i uke 34 nå, og er nysgjerrig på når dere begynte å få hovne ankler etc..
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke fått noe enda, så det er ikke alle som blir plaget. Har en uke til termin. Håper ikke det kommer nå på slutten.
Dubros Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er i uke 38 + 1 og har ikke fått noe vann i kroppen...Ingen hovne ankler, ben etc.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Fingrene mine ble hovne i rundt uke 25-30 og jeg er kun litt hoven i beina på kvelden. Jeg er 36+2. Sist svangerskap hovnet jeg mer opp og det var skikkelige ille fra uke 38 til fødsel.
Tulipan:) Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er i uke 33 og har de siste ukene bare blitt verre og verre, nå har jeg pølse fingrer, klarer faktisk ikke å åpne ei brus flaske mere. Kulen rett overfor hælen har vært borte lenge og jeg klarer heller ikke å gå i normale sko noe mer. Så virker som at det er helt individuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå