*En rosa og en blå* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Og som har fått i oppgave å telle spark? Hvordan har det gått til nå, og bruker dere langt tid på det hver dag? Jeg skal begynne å telle spark i dag og er litt spent på hvordan det vil gå. Jeg kjenner jo liv hele dagen, men jeg har aldri prøvd å telle meg frem til 10 spark, så er litt spent på hvor lang tid det vil ta.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 jeg holdt på med dette i 4 uker, hver dag... og det ble en belastning for meg for jeg ble bekymret når vesla i magen forandret mønstret sitt og ikke gav spark når hun pleide... så var på sykehuset 3 ganger i forrige uke for å sjekke at alt stod bra til, noe det gjorde... men jm sa at det er noen som blir mer bekymret etter å ha startet emd dette iogmed ting kan forandre seg... jeg sluttet etter forrige uke og kommer ikke til å starte igjen... men vesla i magen brukte 4-8 min på 10 spark når jeg telte...
*En rosa og en blå* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Det er jo litt dette jeg frykter, egentlig. At jeg skal bli litt for opphengt i antall spark og bli litt småhysterisk... Men, men. Jeg får jo bare begynne å se hvordan det går, om det blir for ille så får jeg heller gjøre som deg og droppe det.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 håper du klarer det bedre enn meg iallefall
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tenkte som deg, at jeg skulle begynne også se om jeg syntes det var greit eller om det bare ble stress. Synes egentlig det er ganske ok, kjenner lillegutten mange ganger om dagen ellers så har ikke vært redd for at noe er i veien selv om han noen ganger bruker litt lengre tid på sparkene når jeg teller. Teller som regel på kveldstid, prøver å ikke vekke ham opp ved å dytte på ham men venter til jeg kjenner at han er våken av seg selv. (Men må innrømme at jeg dytter litt innimellom hvis han er veldig treig...) Bruker som regel mellom 4 til 12 minutter. Har blitt litt som nedtelling til fødselen for min del, gøy å se at mer og mer av skjemaet fylles ut. Snart ferdig med den første siden :-) Lykke til!
Nå kommer nr. tre Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Ja jeg er med på dette. Fikk mail i dag om å sende adressa mi, for jeg har også havnet i den gruppa som skal telle. Håper jeg har tålmodighet nok !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå