Lala & Po Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Tenkte bare skravle litt... Er i 1 pp og har el i slutten av uka tror jeg
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 jeg har=)=) jeg har el fredag 09 mai=) men er litt usikker pga forje mnd skulle jeg ha mens nå 07 mai, men fikk mens 28 april så har litt ustabil syklus, men ut fra at jeg fikk mens 28 april så skal jeg ha el 09 mai=) hehe=) kompliserte greier dette her=)
bomsa Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jepp...skal ha el i helga....og jeg har frihelg...he he...da er de planene lagt..:-) Jeg har ganske sen el, tester ikke positivt før dag 17(har bare testet 2 ganger før) og det er på fredag.
mumifrøken Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har EL nå jeg ) Eller i går.. eller i morra.. Har vært iherdig innsats fra før helga og sikkert et par dager til nå, for å være helt sikker. Er litt irritert på EL-opplegget, har nettopp slutta på pillene, så har glemt hvordan det var. Men hva er tanken bak å gjøre oss mest fruktbare når vi (i alle fall jeg) har fryktelig vondt i magen og korsryggen, føler meg oppbløst, har treig mage, og ubehag under samleie? Hadde det ikke vært for at jeg visste at det er EL nå, så ville jeg neppe følt for veldig mye intimitet denne perioden. Jeg tipper de neste to ukene kommer til å gå uutholdelig sakte. Vente-vente-vente.
Becca m/lite knøtt Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg også har el nå, og blir som deg mumifrøken, oppblåst i magen, vondt i korsryggen og i det hele tatt. Men på toppen av alt da, så blir jeg veldig lysten Sambo klager ikke for å si det sånn;) Vi "kjører på" flere ganger om dagen for å være på den sikre siden. De neste to ukene kommer til å gå ulidelig sakte. Lykke til alle sammen, og håper vi alle snart kan flytte over til 1. tri!
~Endorfina~ Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 "elskerbarn": Så morsomt! AKkurat som meg. Fikk mensen 28. april, men skulle hatt den en uke senere. Snart EL da. Spennende Er i 1.seriøse pp. her og såååå klar for en spire!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 "endorfina" så kult=)=) hehe=) det er kjempe spennende=) klarer nesten ikke å vente vettu, men man må jo bare gjøre det. hehe jeg har prøvd i ca 5 mnd jeg da. men har blitt spåd om at jeg kommer til å bli gravid i mai=) hehe så hvis det er sant må det jo skje nå da=) hvor gammel er du??
superklar Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Hei og hopp. Tror jeg har el til søndag.. Tror jeg har 27 dager syklus, men er ikke sikker på om syklusen er helt regelmessig enda. Har kjøpt el tester, så starter testing på fredag (har bare 4 stk). Tenkte egentlig ikke jeg skulle begynne med sånt så tidlig, men kan da ikke skade.. Blir jo så nysjerrig...
Lala & Po Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2008 Så gøy at vi er så mange Blir spennende dette her. Lykke til!!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 hei ... så spennende å se og snakke med alle som har el samtidig som meg.. ha el 10 mai jeg da.. i følge utregning på babyverden... håper vi alle blir gravide denne uken/mnd... har selv blitt spåd at mai er mnd jeg blir gravid, så en får håpe på det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå