Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere det? Og tror dere det funker (revning)? Takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg brukte det på slutten av forrige svangerskap, og det virket nok bra for jeg revnet bare bittelitt. Bare noen smårifter egentlig, så jeg kommer helt klart til å bruke det i dette svangerskapet også.

 

Lykke til!

Skrevet

Apoteket...

Skrevet

Ikke verre... Takk! :-) Da prøver vi.

Skrevet

Jeg brukte også dette under forrige svangerskap. Fødte en gutt på 4750g og trengte kun å sy 6 sting!

Så jeg innbiller meg at oljen har gjort seg nytte! Verdt et forsøk! Jeg kommer til å bruke det denne gangen også :-)

Skrevet

I hvilken uke bør man starte å bruke oljen?

Skrevet

Smøres den på eller masseres inn???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...