Berta_78 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hvor kjøper dere det? Og tror dere det funker (revning)? Takk :-)
Promp Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei, jeg brukte det på slutten av forrige svangerskap, og det virket nok bra for jeg revnet bare bittelitt. Bare noen smårifter egentlig, så jeg kommer helt klart til å bruke det i dette svangerskapet også. Lykke til!
<3guttenesine<3 Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg brukte også dette under forrige svangerskap. Fødte en gutt på 4750g og trengte kun å sy 6 sting! Så jeg innbiller meg at oljen har gjort seg nytte! Verdt et forsøk! Jeg kommer til å bruke det denne gangen også :-)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 I hvilken uke bør man starte å bruke oljen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå