* 5 om dagen * Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 vi er pa ferie pa gran canaria, og har tatt over 300 bilder(vaert her i snart 2 uker) og i gar kveld,sa fikk jeg ved en feil slettet alle sammen...det var skjedd noe med kameraet, og det skulle lissom jeg fikse.Men pa den minne brikka, er det noe mulighet for at noen kan klare a fa fram de bildene jeg har slettet?? uff, har nesten ikke sove i natt jeg, for har darlig samvittighet for det jeg har gjort....er sa sinna pa meg selv assa....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke peiling. Men vet at mannen min gjorde noe sånt. Og gjennopprettet bildene. Men hvordan aner jeg ikke. Ta vare på brikken og hør med en fotograf eller noen som er datakyndige. Det ordner seg nok skal du se:o)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 JO det skal gå an, men da må du ikke bruke den minnebrikken mer før du kommer til en fotobutikk. Gjør du det, ødelegger du det for godt...
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Starter med at sige at jeg ikke har peiling!!! -men husker at vi fik besked om at slette et eller annet på kameraet en gang imellem, for hvis man bare slettede billederne, var de stadig på brikken og tog opp plass. -prøv og ta en tur i fotobutikken, de kan sikkert hjelpe dig
* 5 om dagen * Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 ok...tror det faktisk er tatt noen bilder pa det...argh....dritt assa.... men skal sjekke det nar vi kommer hjem...
* 5 om dagen * Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 sa hvis jeg har tatt bilder, sa er alt odelagt? er en minne brikke pa 4 gb.og var litt over 600 bilder pa den...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Nei, ikke nødvendigvis, men kan hende du har mista noen av dem. Ta dem med i fotobutikk, der hjelper de deg =) Veit det finnes gratisprogrammer på internett, men vet ikke hva de heter...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Snakka med gubben(som forøvrig jobber i fotosjappe) og han sa du kunne søke på Recovery Tools på internett, men at de fleste programmene koster penger. Han anbefalte enten å dra i fotobutikk, eller kjøpe en ny brikke(feks. sandisk extrem 3 minne kort) hvor det følger med programvare for Recovery.
* 5 om dagen * Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2008 ok....tusen takk damer :-))) hva skulle jeg gjort uten dere..... de forste 300 bildene er lagret pa pc hjemme, sa de har jeg, men ikke disse siste 300.....er enda pa ferie, men skal sjekke programmer ut nar jeg kommer hjem, ellers sa gar det rett til fotografen...... ps : bada i dag ogsa, i 3 timer, er ca 30 grader her enda...men til torsdag er det slutt....da er jeg hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå