Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Det hadde vi i går! Været viste seg fra sin beste side og konfirmanten spratt opp grytidlig og var klar for den store dagen! Siste uke har vært vanvittig hektisk og jeg har stort sett jobbet, forberedt og sovet innimellom.........kjenner i dag at det hadde passet med et par dager fri, men dengang ei. Seansen i kirken var av den hyggelige og positive arten, med ung, kvinnelig prest som talte i positive vendinger til ungdommene. Tror nesten det er første gang jeg har fått med meg hele prekenen! Masse vakker sang og tårene trillet på mange:-) Så var det fest, og i et kjempekoselig lokale på gården til Dailis, ble det så vellykket og koselig som det kunne bli:-) Dailis-bestefar hadde fyrt opp i peisen og med masse levende lys i vinkjelleren var det en helt nydelig stemning som møtte oss:-) Gode venninner som stilte opp fra morgen til kveld på kjøkkentjeneste og Dailis sine rykende ferske rundstykker var med på å gjøre dagen topp! Konfirmanten strålte og gråt under talen fra mamman;-D Og tenk, så sang hun duett foran alle gjestene til trampeklapp når siste strofe tonet ut:-) Så flau og så full av selvtillit over at hun faktisk turde:-) Fine jenta mi........jeg kjente stoltheten boble i meg og koste meg glugg i hjel hele dagen, sammen med hele familien og vennene:-) Pappan var også stolt som en hanekylling og ble nevnt i både min og min mors tale. Noe som rørte ham tydelig. Det ble tatt bilder av konfirmanten og gjester, og til og med "familiebilder" av konfirmant, og oss foreldre:-) Med mine, dine og våre-familien som vi er, så gikk det hele fint for seg og alle var i godt humør. Lille rosa forelsket seg i min eksmanns attpåklatt og hele situasjonen var igrunn litt humoristisk:-) Vi avsluttet sent i går kveld og var bare trøtte og litt utladede etter siste ukers innspurt. Eldsta skulle sove hos mine foreldre da hun skulle tidlig på jobb i dag og hadde vondt i hodet. Tok seg en paracet og fikk anafylaktisk sjokk - igjen!!! Det bar avsted på sykehuset i hui og hast og der har hun ligget til observasjon i natt. Hentet henne i dag tidlig og nå er det full pakke med spesialister og prøver, for å finne ut av noe de på sykehuset ikke helt har sett før....... Så avslutningen på en vellykket dag ble noe over gjennomsnittet dramatisk. Men heldigvis endte det godt:-) Har ikke dibbet på en stund og kjenner at dagene fremover nok skal brukes til andre sysler, for her skinner solen og utelivet i hagen frister mer enn å sitte inne:-) Tusen takk for koselige lykkeønskninger på sms, mail, msn, telefoner og her inne:-) Hyggelig at dere tenker på oss:-) Håper det står bra til med alle og sender en klem til de som vil ha:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Gratulerer med vel overstått konfirmasjon.så flott at dere hadde det så fint :0) Fikk jo ikke somla meg til å sende lykke til melding engang, må bare beklage, har levd litt i min egen boble siste dagene :0( Godt at eldste kom på sykehuset håper de finner ut hva som feiler. Stor klem fra
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Så fint å lese om konfirmasjonen... Grattis til både konfirmant og familien! Gleder meg til å se dere igjen, og ja takk, jeg fanger en klem og haster videre! Take care!!!
Reveenka Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Høres ut som om dere har hatt en alle tiders konfirmasjon!!! Flinke mammaen! Skummelt,dette med eldstejenta di - håper man kommer til bunns i hva dette er for noe, anafylaktisk sjokk er farlige saker.... Jeg tar meg en klem jeg også, og sender et par-tre stykker tilbake! Nå skal solen og varmen nytes her også; har fri på dagen i morgen og da er det meldt bra! c",)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Hei har glemt å si til deg at jeg har ikke mob nr ditt lenger :0( Telefonen min har avgått med døden.....Så mista alle nye nummera.Håper du kan sende meg ei melding. Fikk ikke sendt deg pm :0(
Tiggywinkle Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Ååå har ikke fått vært inne og ønsket deg lykke til... Men det høres ut som om dere hadde en kjempefin dag. Så fint med en flott ramme rundt dagen hos Dailis! Og så godt med mine,dine og våre +++ somkan fungere sammen på en så viktig dag for jenten din. Men for en avslutning - håper virkelig de finner ut hva som gir eldstemann disse anafylaktiske sjokkene. Skummelt og skremmende. Håper hun er begynt å komme seg. Klem,klem
Gummelillan Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Dette hørtes da ut som en flott dag! Minus avslutningen da. Noe så skremmende. Håper de finner ut av det slik at dere slipper mer av denslags. Skremmende!! Hvil dere på laubærne både du og konfirmanten!!!!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Du aner ikke hvor glad jeg ble for å høre at det faktisk ble sol og pent vær =)) Her fikk vi regn,men var fint alikevell. Ser for meg det skjønne huset,og hvor fint dere hadde det. Å at ekser kan oppføre seg,og faktisk ha det koselig,ja det må vel være topp.Da er det håp,hehe. Men at eldste di reagerte slik igjen,det er skummelt.håper di finner ut i en fei.
tebekaa Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Hørtes ut som en nydelig og perfekt markering, attpåklatten. Og med været som medspiller - ikke værst:-) Blir nok en dag som alle husker og tenker på med varme tanker. Tror jeg bestiller sånne konfirmasjoner jeg også - og med et sånt Dailis-lokale... Skal vi se... det blir altså om 3 og 4 år. Og 14... Og så hyrer jeg deg som coach? Ok? Og forresten: Takk for klemmen, tok en til jeg:-) Og værsåsnill ikke bli helt borte da. Ikke noe kos her når alle de koselige "veteranene" blir borte:-( Klem til deg også!
Trollmora Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Vel overstått og takk for klæm! Håper dere snart får et svar ang eldstedatter - må være en skremmende opplevelse. Kos deg i solveggen - det har du fortjent. Hagearbeid er kjempefin avkobling når småttiser er i seng og det er deilig at sola skinner og det er varmt til langt utover kvelden:o)
Plutseliten :) Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer med konfirmant og vel gjennomført selskap,som hørtes flott ut både rammen rundt og festen. Godt når alle blir fornøyde Lykke til med utredning av eldstemann,håper de fort finner ut av hva hun må holde seg laaaangt unna. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2008 Takk for lykkeønsker og klemmer:-) Idag har vi vært og fått henvisning videre til spesialister. Fjortis har fått streptokokkinfeksjon og dugnaden i barnehagen er ferdig for denne våren:-) Nå skal jeg på Plantasjen en tur og handle litt buskas:-) Hei og hå det er deilig med vår!!
♥Snulder Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer med perfekt gjenomfñrt konfirmasjon!!!! Beklager litt merkelig spansk tegnsetting her...;=)
♥Snulder Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Sendte forrige innlegg litt for kjapt... Haaper det gaar bra med eldstejenta di!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. mai 2008 Takk og takk du:-) Det går bra med henne, spesialist neste:-) Fortsett og kos deg i solens varme land og hils han kjekke kjæresten din:-)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer med vel overstått konfirmansjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå