4blir5 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 vi skal til Alcudia 20 mai, også lurer jeg på hvor varmt det er der nede nå? Dere som har vært der nå nylig, var det kjølig om kveldene? Var det varmt nok til å bade på dagen?
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 har ikke vært det. men fant dette http://www.startour.no/Fun.aspx?id=36391 der kan du se ca hvor varmt det er. dette er bare ca så det kan være kaldere eller varmere!
Zitro Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg var der de 2 siste ukene i mai for 3 år siden.... Det var for kaldt til å bade i havet, ihvertfall syntes jeg det, men vi merket stor forskjell etterhver som det nærmet seg juni (var der 2 uker) så havet varmer seg jo fort opp. >Godt og varmt på dagen, mens litt kjøligere på kvelden men vi gikk fortsatt i shorts da. Men en ting skal du være obs på, det er mye MYGG!!!! De spiser dere opp om natta hvis dere har vinduet oppe. Kjøp sånn myggting til å sette i stikkontaktene med engang dere kommer ned. Ellers er Alcudia et NYDELIG STED!!! Jeg elsker det stedet, har vært der 3 ganger...
4blir5 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Oi, det var jo kaldt der.. ikke mer enn 22 grader på dagen. Brr, blir ikke mye soling da!
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 pappa å dei var i juni for 2 år siden. da var det over 40 grader noen dager! så den er bare sånn gjennomsnitt.. å i juni pleier det å vøre 27grader. så vil tro det er litt varmer. (håper vertfall) vi skal til mallorca 7juni;) til Cala dor
4blir5 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Brukte dere myggspray? på dere selv og babyen?
Zitro Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Nei, det var bare seint om kvelden og natta myggen kom frem. Så da holdt det med sånn i stikkontaktene som myggen ikke liker. På dagtid så så vi aldri mygg... De på hotellet anbefalte dette til oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå