Linda:) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 .... jeg føler jeg er helt hoven innvendig. noen andre som har det slik? Her skal det kjøres på, har sex 2 av og til 3 ganger daglig. Vil virkelig bli gravid!
MrsMayer ♥ Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Det er nå vel bra at dere prøver hardt, men 2-3 ganger om dagen er ikke nødvendigt og for å spare på sæden holder det nå med en gang om dagen tror jeg. Med minders han har super sæd både med høy kvalitet og store mengder da:P
MrsMayer ♥ Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 minders er kanskje ikke et ord, men du skjønte det vel:P
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hei=) Jeg har hatt det sånn... Nå har vi sex ca 1-2 ganger pr dag vi også=) blir helt sår... hehe
superklar Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Hei hå. Tror jeg har lest at det er anbefalt 1 gang om dagen om han har god sædkvalitet, og ikke oftere en annenhver dag om han har dårlig.. Så om du får skikkelig vondt, kan dere roe ned ett hakk:) Lykkke til til alle sammen, og til meg.
Linda:) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Kun et par dager igjen å prøve nå. Har IKM på 17 mai.. Så håper på feiring. Jeg trodde at i en liten teskje sæd så var det millioner av sædceller.. det er jo kun en som trenger å komme frem. Men da tenker jeg at jo flere ganger millioner av sædceller kommer på besøk, jo større er sjansen til å bli gravid.. Tror ikke jeg orker å ha så mye sex hver prøveperiode hvis det ikke klaffe denne gangen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jo, men kroppen hans produserer jo ikke mer sæd om dere har sex 2-3 ganger daglig. Tror dosen er best og mest konsentrert på 1 gang annenhver dag. Av sædceller per utløsning altså.
Linda:) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 Hm.. dette skulle jeg jo vist for en uke siden. Har jo hatt uuuunødvendig mye sex da. Hehe.. det er hvertfall en her i huset som er fornøyd uansett:)
Collette Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Hehe.. Det holder i massevis med annenhver dag. Hvis du vil at det skal klaffe, så anbefaler jeg eggløsningstester. Vi hadde sex annenhver dag i uka før eggløsning og en dag etter. Den satt på første forsøk. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå