trønderbærta :) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 kan man ta d lenge før man blir gravid?? begynte på d idag jeg, men er jo ikke sikkert jeg blir gravid før om 6-12 mnd.....vet jo aldri hvor lang tid det tar før spiren sitter. kan jeg bruke det konstant til jeg er over tre mnd på vei, selv om det da kan bli mange mnd å bruke det uten noen graviditet?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 folat er ike farlig å spise =) noen som ta det utenom graviditet også. lurt å ta omega 3 sammen med dette. men holde deg til dosen =)
trønderbærta :) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 takk takk. var på apoteket idag og kjøpte folat med omega-3:)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 det er nesten viktigere å ta det før du blir gravid, dette fordi det tar en god stund før du får et lite lager i kroppen som kroppen kan ta nytte av.. minimum en måned, før kroppen kan nytte seg av det, gjelder på all helsekost......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå