Blue Lady Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Skal til legen snart, med brystbetennelse... vesla er 9 mnd og jeg ammer bare morgen og kveld. Trodde ikke det var mulig jeg, og trodde hvertfall at jeg som erfaren ammer skulle klare å få has på dritten selv, men neida. Kommer til og med ut gul melk nå så måtte bare krype til korset å bestille legetime, håper hun ikke ler av meg...
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 hvorfor skal det bli flaut ? er jo ikke din feil at du har fått brystbetennelse.. god bedring
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor legen skulle le av deg jeg? Det går nok så fint atte=)
Blue Lady Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Nei, hun ler sikkert ikke, men trodde rett og slett ikke man fikk brystbetennelse når man ammer så lite og har en så stor baby jeg, men der tok jeg feil gitt.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 joda,så lenge man ammer og har melk så kan man få det... dessverre..=S
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Ingenting å vera flau over, kjenner ei som får brystbetendelse 6år etter at ho fikk sistemann som ho ikkje amma grunna harskår og ganespalte. Legen spør bestandig om ho er gravid, og ho må ta test........ Ho er ikkje gravid men får brystbetendelse alikevel.....
Blue Lady Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 Å det var snodig! Trodde hvertfall ikke det var mulig ) Man lærer så lenge man lever )
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Ler nok ikke av det. Fikk brystbetennelse når snuppa var 11 mnd, og nektet å ta puppen mer. Så ammeslutt er ikke alltid bare bare, hehe. God bedring til deg
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 jeg måtte til legevakten pga vondt i brystet (venstre) og så sa jeg til sambo "håper ikke det er mannlig lege, det er flaut nok fra før av!!" og gjett hva jeg fikk? jo, en MANNLIG UNG lege!! ååårrrr.. har aldri rødmet så mye i mitt liv er jeg sikker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå