Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 jeg kom hit med bf til byen vi begge bor i nå,men det er slutt og han har fått seg ny dame. jeg vil flytte tilbake til hjembyen som er drammen. vi bor nå begge i stavanger. han mener at om jeg velger å flytte tilbake vi han gå i rettsak fordi han ikke vil jeg skal flytte tilbake til hjembyen for familien min bor der og jeg har fortalt litt om situsjonen der og at det er litt kaotiske forhold. foreldrene mine skiltes netopp og derfor vært litt turbulent. han mener forholdene der ikke er bra for barnet,men jeg føler jeg må bli her kunn pga han nekter og vil gå i rettsak om jeg flytter.. jeg ville ha flyttet en del mil bort fra familien ,bare vil ikke bo i denne byen. hva har far rett på her?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 far kan kreve hovedosorgen. Først ved mekling, siden ved evt rettsak. Tenk deg godt om, er det noen mulighet for at du kan vente med å flytte? Lykke til:)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 forstår deg godt jeg, men samtidig må jo du vurdere hva som er det beste for barnet. hva med å gå til meklig sammen så kan en utenforstående komme med innspill og kansje komme med noen forslag dere ikke hadde tenkt på selv. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå