Gå til innhold

Hunden vår blir avlivet i dag....... :`-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så trist... Han er ni år og veldig syk. Lever med store smerter og sykdom og nå kan vi bare ikke ha han mer bare pga vår egen egoisme.

Jeg gruer meg så sinnsykt... Nydelige, gode hunden vår... Det blir så tomt uten han.

Uansett hvor syk han er så går jeg med verdens verste samvittighet og lurer på om han kan få noen bra år til med riktig medisinering. (smertestillende)

Livet er så dritt til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det var trist å høre! Utrolig hvor glad man kan bli i de dyrene.

Jeg måtte avlive katten min for 2 år siden pga kreft, og jeg savner han enda...

Sender deg en trøsteklem.

Skrevet

Uff, kjempe trist..... =(

Men syns dere gjør det riktige, er fælt å se når dem har så vondt.

Du får være med til dyrlegen å kose med han til siste pust, det hjelper veldig på å få tatt skikkelig farvel selvom det er fryktelig trist :(

Stor trøsteklem til deg!

Skrevet

Så trist!

Måtte selv avlive hunden vår pga sykdom i fjor sommer. Savner henne enda.

Mange klemmer til deg!

Skrevet

Dere gjør nok det rette, selvom sorgen kan kjennes helt forferdelig tung.

Jeg var forresten på en hundeutstilling, (altså en utstilling OM hundehold, ikke MED hunder), for et par år siden. Der var det en seksjon som handlet om det å miste sin kjære hund. Der leste jeg bl.a. ordene: "å skaffe seg en hund, er å garantere seg en sorg." Vi vet så godt, så godt at den dagen kommer. Og det gjør den. Og etter en stund sitter vi der med en liten, lykkelig valp og har gjort det igjen. Klem og trøst!

Skrevet

Tusen takk for klemmer og trøst. Da vi fikk han for ni år siden tenkte man kanskje ikke på at en gang skal han dø han som alt annet, da var det "så lenge til". Men nå er årene gått og vi har hatt mange mange fine dager og turer. Dager hvor man blir møtt i døra av en overlykkelig rotekopp på fire bein jager bort all verdens drittdager..

Uff jeg blir å savne ham sånn. Skjønne, kosete lurvelevenet vårt. :-)

Takk igjen jenter, det hjelper med trøstende ord.

HI

Skrevet

føler virkelig med deg. jeg måtte avlive tispa mi den 3mars pga åpen livmorbet som ikke ville gi seg med antibiotika . hun hadde også veldig dårlig syn. hun blei 10.5 år . det var vetrineren som anbefalte meg å avlive henne for det var det beste for hunden og det er jo tross alt dem man skal tenke på og ikke oss selv for vi sliter jo ikke med smertene som plager dem. hun var verdens nydeligste . det er grusomt tomt hjemme i huset savner henne forferdelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...