*En rosa og en blå* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 de siste 86 dagene! :-) Jeg håper virkelig h*n holder seg inne til termin også, for vi har ikke tid til noe baby før tiden... ;-P Håper det siste trimesteret skal gå like smurt som de 2 foregående!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 gratulerer med å ha entret siste trimester
*En rosa og en blå* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Takk o takk! :-) Jeg ser forresten at du har termin på bursdagen min - det er en kjempefin dag å ha bursdag på! ;-)
JordbærMamma Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Da hopper vi inn hit sammen, jeg har også 86 dager igjen i dag!
*En rosa og en blå* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Så gøy da, JordbærMamma! Får se hvem som føder først av oss da... ;-P Hvordan er formen din? Jeg har vært i god form hele svangerskapet, og er veldig spent på siste terminen nå. Mange sier jo at det er den tyngste... Begynner jo å merke magen nå - vanskeligere å bøye seg ned, vanskeligere å ha på sokker (for å ikke snakke om støttestrømpene...) og så føler jeg meg av og til som en gammel dame når jeg skal reise meg opp av sofaen... ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå