Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har dere fått noe tidsperspektiv? Evt fått vite når dere får svar om søknaden har gått igjennom? Takk for svar
♣ Christiane ♣ Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei Legen min sendte søknad til Riksen den 09.04 og 15.04 fikk vi brev i posten om at søknaden var mottatt og ville bli vurdert for godkjenning av en av legene på Riksen. Regner med vi får svar i løpet av en ukes tid, og deretter er det ica 20 ukers teknisk ventetid for oss som skal ha icsi/ kun 10 uker for vanlig ivf i følge hjemmesiden til Riksen. Skal sies at jeg allerede er til behandling på privatklinikk i Oslo og har 1 forsøk + 3 egg på frys igjen så for min del haster det ikke å komme igang. Holder lenge med plass i sept/okt hvis vi ikke skulle lykkes med de forsøkene vi har igjen nå. .
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Ok. Tusen takk for svar. Håper det ordner seg før du skal til Riksen da, ikke noe er bedre enn det. Kan nok ikke forvente å komme inn før til høsten kanskje jeg da. Masse masse lykke til, og håper det klaffer for deg på neste forsøk. Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå